خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

مردم فساد را نمی‌پذیرند

مام جمعه کرمانشاه اشرافی‌گری را سمی مهلک برای کشورداری برشمرد و گفت: مردم فساد و اختلاس را نمی‌پذیرند.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۵۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

 آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه خوی اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی را یک سم مهلک برای کشورداری دانست و اظهار داشت: مسپولان باید مشکلات طبقات ضعیف را ببینند و آنها رفع کنند.

 

وی ضمن تاکید بر ورود مجلس شورای اسلامی به میدان مبارزه با فساد، تصریح کرد: مردم اختلاس و فساد را نمی‌پذیرند، لذا مجلس باید به این موضوع ورود و بر پولشویی و جلوگیری از فساد نظارت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ملت تمام سختی ها را تحمل می‌کند، اما اینکه یکباره خبری مبنی بر اختلاس منتشر شود را قبول نمی‌کنند و باید نسبت به رفع دغدغه‌های آنها در این زمینه اقدام کرد.

 

آیت‌الله علما همچنین با تاکید بر وجود ظرفیت‌های فروان در تمام نقاط کشور گفت: ایران کشوری ثروتمند است و تمام استان‌های آن ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید به خوبی از آنها بهره‌برداری کرد تا این ثروت در بهبود زندگی مردم نمود داشته باشد.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اعمال تحریم‌های بیشتر آمریکا علیه ایران بیان داشت: امروز دشمنان نظام دست به دست یکدیگر داده‌اند و تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند اما با این وجود شاهد خودنمایی اقتدار و توان علمی در کشور هستیم.

 

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کنوانسیون‌ها اشاره کرد و ادامه داد: غربی‌ها در اسنادی که در قالب کنوانسیون ها به ما ارائه می‌دهند به دنبال سوء استفاده از آن در زمان های خاص هستند از این رو ما نباید آنها را بپذیریم.

 

آیت الله علما با اشاره به اول تیر و روز اصناف، با بیان اینکه اصناف حقیقتا در بحث زلزله اخیر استان خدمات خوبی را ارائه کردند، از این خدمات قدردانی کرد. 

ارسال نظرات