خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد خبر داد

آسفالت کامل خیابان امام(ره) اسدآباد در سه مرحله

شهردار اسدآباد از آسفالت کامل خیابان امام(ره) اسدآباد در سه مرحله خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۸۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

آسفالت کامل خیابان امام(ره) اسدآباد در سه مرحلهکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از اصلاح بلوار شهید قهاری اسدآباد بعد از دو سال حفاری خبر داد و اظهار داشت: قصد داریم یک‌باربرای همیشه این بلوار را اصلاح کنیم.

وی بیان کرد: جداول این بلوار را نیز که دچار فرسودگی شده‌اند با صرف مبلغی بالغ بر250 میلیون تومان تعویض خواهیم کرد تا ظاهری زیباتر برای همشهریان مهیا کنیم.

شهردار اسدآباد در رابطه با مشکلات خیابان امام(ره) نیز گفت: تا پیش از این آسفالت معابر شهر بلافاصله بعد از حفاری انجام می‌شد اما با تصمیمی که اتخاذ کرده‌ایم مصمم به این هستیم که اصلاح مسیرها را بعد از تراکم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه علت تأخیر در اصلاح خیابان امام(ره) مساله تراکم آسفالت بوده است، افزود: حتی هم اکنون نیز تراکم مورد نظر ما عددی بین 85 تا 90 است که حاصل نشده و ما آسفالت را در تراکم 70 انجام می‌دهیم که علت این تعجیل نیز اذیت نشدن همشهریان است.

سعیدی افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته با اداره آب مقرر شده است همزمان با کنده‌کاری معابر، لوله‌گذاری و انشعابات همزمان صورت گیرد تا بعدها مجبور به کنده‌کاری‌های مجدد نباشیم.

وی با اشاره به برنامه شهرداری برای آسفالت کامل خیابان امام(ره) نیز گفت: به علت متوقف نشدن فعالیت‌های روزمره همشهریان این مسیر را در سه مرحله آسفالت‌ریزی می‌کنیم که مرحله اول از میدان امام(ره) تا کوچه شهید شعبانی (سبزه‌ای‌ها)، مرحله دوم از کوچه شهید شعبانی تا مجتمع شهید راحمی و قسمت سوم را نیز از این مجتمع تا میدان سیدجمال‌الدین اصلاح خواهیم کرد.

شهردار اسدآباد در رابطه با بسته شدن کوچه مسجد امام سجاد(ع) عنوان کرد: انشعابات ابتدای این کوچه متصل به انشعابات خیابان امام(ره) است و علت حفاری آن به علت حفاری اشعابات خیابان امام(ره) بوده است.

وی در پایان سخنانش از برنامه‌ریزی برای ساخت چهارچشمه سرویس بهداشتی در پارک دانشجو خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات