بیمه تکمیلی مداحان

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به مداحان آغاز شد + شرایط و اقدامات لازم

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به مداحان آغاز شد، در قرارداد جدید که ارائه خدمات آن از اول تیرماه 97 آغاز خواهد شد،حق بیمه ماهانه برای هر نفر 320 هزار ریال خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۳۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ پس از فراخوان اولیه در خصوص ارائه خدمات بیمه تکمیلی و اعلام شرایط و خدمات آن، حدود 5000 نفر از ذاکران اهل‌بیت از سراسر کشور پیش ثبت‌نام کردند. پس از آن و بر مبنای آمار ثبت‌نام کنندگان، قرارداد اولیه بیمه تکمیلی با بیمه «آرمان» منعقد شد.

با اعلام رسمی انعقاد قرارداد، از متقاضیان درخواست شد برای ثبت‌نام قطعی اقدام کنند. اما در نهایت فقط حدود 2000 نفر ثبت‌نام کردند. در نتیجه با وجود پیگیری‌های مکرر کارشناسان بنیاد دعبل به دلیل به حد نصاب نرسیدن متقاضیان، این قرارداد به نتیجه نرسید.

پس از آن مجدداً فرایند اخذ استعلام و رایزنی با مؤسسات بیمه بر اساس تعداد قطعی ثبت‌نام کنندگان انجام شد و در نهایت این قرارداد با شرکت بیمه «البرز» منعقد شد.

شرایط استفاده از خدمات بیمه تکمیلی بنیاد دعبل خزاعی

در قرارداد جدید که ارائه خدمات آن از اول تیرماه 97 آغاز خواهد شد، حق بیمه ماهانه برای هر نفر 320 هزار ریال خواهد بود.

این قرارداد زمان انتظار ندارد و از همان روز اول، خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود. متقاضیانی که در مرحله اول موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند تا 31 تیرماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اعضای بنیاد دعبل که تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند، می‌توانند مابه‌التفاوت حق بیمه جدید نسبت به مبلغ قبلی را به صورت ماهانه، همراه با حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت کنند.

سایر متقاضیان بیمه تکمیلی که حق بیمه خود را به صورت سالانه پرداخت کرده بودند نیز می‌توانند مابه‌التفاوت را در 12 قسط پرداخت کنند.

مابه‌التفاوت حق بیمه تکمیلی نسبت به مبلغ پرداخت‌شده قبلی، برای هر نفر به‌صورت ماهانه 12 هزار تومان و به‌صورت سالانه 144 هزار خواهد بود.

در صورت لزوم و عدم مراجعه مستقیم به مراکز درمانی، کلیه بیمه شدگان محترم در تمامی استانها (تهران و غیره) مدارک پزشکی خود را جهت دریافت خسارات به آدرس پستی: خیابن فلسطین نرسیده به میدان فلسطین بن بست سعیدی پ 2 طبقه اول دفتر بنیاد دعبل خزاعی و یا به صندوق پستی 141555656 ارسال نمائید.

از تاریخ یکم تیرماه 97 الزاماً کسانی که بیمه تامین اجتماعی از سوی بنیاد دعبل خزاعی باشند، می‌توانند از حقوق بیمه تکمیلی شرکت بیمه البرز بهره مند شوند.

تمامی مشترکین فقط از راه های ارتباطی ذیل می توانند موارد مربوط به بیمه تکمیلی شرکت بیمه البرز را جست وجو نمایند.

 تلفن تماس: 021-88911401

نمابر: 88934124

تلفن همراه: 09301110640

لینک سایت : www.alborz4332.com

ارسال نظرات
آخرین اخبار