خبرهای داغ:
رابط مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا خبر داد:

برگزاری آزمون ورودی مدارس صدرا در چهار محال و بختیاری

رابط مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از برگزاری آزمون ورودی دوره ی دوم دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا با حضور 263 دانش آموز در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۰۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جوانبخت خدادادی گفت: 263 دانش آموز پایه ی نهم مدارس شهرستان های بروجن و فارسان به منظور تصاحب صندلی های پایه ی دهم مدارس علوم و معارف اسلامی به رقابت پرداختند.

وی داشتن معدل بالای ۱۸ و انضباط خوب را از شرایط لازم برای شرکت در آزمون مدارس علوم و معارف اسلامی بیان و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون به سؤالات آزمون کتبی در بخش‌های تعالیم دینی، زبان فارسی، زبان انگلیسی، ریاضی و اطلاعات عمومی پاسخ دادند.

خدادادی  ادامه داد: پس از برگزاری آزمون علمی، با اعلام دوبرابر ظرفیت و انجام مصاحبه عملی برای هر مدرسه ۳۰ نفر گزینش می شوند.

رابط مدارس صدرا در چهار محال و بختیاری گفت: ۱۵۳ نفر برای شرکت در آزمون ورودی مدارس صدرای بروجن نام‌نویسی کرده بودند که ۱۳۲ نفر در جلسه آزمون حضور یافتند، همچنین در دبیرستان های دخترانه و پسرانه ی  فارسان نیز 136نفر ثبت نام کرده بودند که 131 نفر آزمون دادند.

جوانبخت خدادادی بیان کرد: از ۱۳۲ نفر شرکت‌کننده بروجنی ۷۲ نفر در دبیرستان دخترانه و ۶۰ نفر در دبیرستانِ پسرانه و از 131 نفر دانش آموز فارسانی 70 نفر پسر و 61 نفر دختر باهم به رقابت پرداختند.

وی بابیان اینکه اردیبهشت هرسال ثبت نام از متقاضیان ورودی دبیرستان‌های معارف صدرا از دانش آموزان مستعد علمی و اخلاقی انجام می‌شود، افزود: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی و مصاحبه ۳۰ دانش آموزان برای حضور در پایه‌ی اول دبیرستان معارف اسلامی دخترانه و ۲۸ نفر در پایه‌ی اول دبیرستان معارف اسلامی پسرانه (دوره ی دوم) برای هر مدرسه انتخاب و معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار