خبرهای داغ:
مسئول شورای گروه های جهادی خراسان جنوبی:

بصیرت افزایی و حل مشکلات مردم ثمره اردوهای جهادی

مسئول شورای گروه های جهادی خراسان جنوبی گفت: گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، پزشکی، اقتصاد، اشتغال و صنایع دستی و هر کاری که بتواند یک مشکل را از یک خانواده حل بکند ورود پیدا کرده و موجب خیر و برکت در مناطق مختلف شده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۴۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کارگاه آموزش و توانمند سازی مدیران بسیج سازندگی و گروه های جهادی به منظور ارتقاء توان و دانش مدیران بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی با همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس و با حضور بسیجیان جهادگر خواهر و برادر به منظور کیفی سازی اقدامات و آموزش شیوه های نوین و افزایش توان و خدمت رسانی هدفمند بر اساس نیاز هر منطقه و توجه به مسایل زیربنایی و با نگاه ویژه به وضعیت فرهنگی مناطق هدف در تالار محراب فردوس برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قاسمی مسئول شورای گروه های جهادی استان خراسان جنوبی با اشاره به وظیفه خطیر گروه های جهادی در وضعیت فعلی جامعه گفت: گروه های جهادی باید فکر و تفکر جهادی داشته باشند .

وی با اشاره به هدف اردوهای جهادی گفت : بسیجیان شرکت کننده در اردوهای جهادی باید دارای روحیه جهادی بوده و اقدامات خود را با هدف تقرب به خدا انجام دهند تا زمینه خودسازی در ایشان بوجود بیاید و هم برای جهادگران و هم برای دریافت کنندگان خدمت افزایش بصیرت و آگاهی را به همراه داشته باشد.

قاسمی در ادامه گفت: برای هدفمند کردن و تاثیرگذاری هرچه بیشتر اردوهای جهادی باید اطلاعات کلی منطقه هدف را بدست آورده و بعد با برنامه ریزی عمیق و دقیق برای کار جهادی اقدام کنیم.

وی گفت: امروز بسیج سازندگی علاوه بر ارائه خدمات عام المنفعه عمرانی در عرصه های گوناگون از قبیل خدمات پزشکی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، توزیع دارو، مامایی، اقتصاد و اشتغال و صنایع دستی و هر کاری که بتواند یک مشکل را از یک خانواده حل بکند ورود پیدا کرده و موجب خیر و برکت در مناطق مختلف شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها