خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مطرح کرد

کاهش ۴ درصدی مصرف آب در استان قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مصرف آب استان در سه ماهه نخست سال جاری، چهار درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۵۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کاهش ۴ درصدی مصرف آب در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی جان صادق پور با اشاره به وضعیت مصرف آب در استان قم اظهار کرد: امسال با وجود افزایش تعداد مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان، مصرف آب استان قم در سه ماهه نخست سال جاری، چهار درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرد که ناشی از خنکی آب و کار‌های فرهنگی بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ میلیون مترمکعب آب در استان قم مصرف شد ادامه داد: از تولیدکنندگان داخلی در شرکت آب و فاضلاب استان قم حمایت می‌کنیم تا آن‌ها بتوانند اجناس موردنیاز برای این شرکت را تامین کنند، به تولیدکنندگان داخلی پرداخت به موقع داریم تا برای تولید آن‌ها مشکلی به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: در گذشته بخش‌هایی از شهر قم با کمبود فشار آب مواجه بودند که با تکمیل رینگ غربی و شرقی آب، این مشکل برطرف شد، به بحث پدافند غیرعامل و بحران توجه کردیم، سامانه دوم آب شیرین کن در شهر قم حفظ شده است تا در صورت وقوع بحران از آن استفاده شود.

صادق پور تمام تاسیسات شرکت آب و فاضلاب استان قم را مجهز به مولد‌های برق اضطراری دانست و تصریح کرد: در صورت قطع برق خدمات شرکت آب ارائه می‌شود و سوخت مورد نیاز پیش بینی شده است و چهار ژنراتور سیار برای جابه جایی در نقاط مختلف داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با استفاده از آب شرب در بوستان‌های شهر قم مخالفت داریم، به دنبال امضای تفاهم نامه‌ای با شهرداری هستیم تا آب بوستان‌ها از پساب فاضلاب تامین شود، همچنین به دنبال استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز دانشگاه قم هم هستیم.
ارسال نظرات