خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی کرمانشاه مطرح کرد:

تخریب بیش از 2 هزار واحد از مسکن‌های مددجویان بهزیستی در زلزله‌

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از تخریب ۲ هزار و ۱۸۶ واحد از مسکن‌های مددجویان بهزیستی در زلزله خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۶۳۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دکتر امید قادری امروز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: بسیاری از خدمات بهزیستی با وقوع زلزله را می‌توان در سه بخش تقسیم کرد که شامل فعالیت‌های تخصصی مانند مداخلات روانی اجتماعی، توانبخشی و توان پزشکی مددکاری و کمک به عموم مردم از آن جمله آن است.

 

وی افزود: بخشی دیگر از فعالیتها در خصوص شناسایی افراد آسیب دیده خاص مانند زنان بی سرپرست، معلولین خاص، کودکان بی‌سرپرست جدید در زلزله این مناطق بود.

 

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از وقوع زلزله به ۱۳ هزار و ۶۵۶ واحد مددجویان آسیب وارد شد و با بررسی های انجام شده مشخص شد ۲ هزار و ۱۸۶ واحد از مسکن های مددجویان تخریب شده محسوب و حدود یک هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری بودند.

 

قادری بیان کرد: از ۲ هزار و ۱۸۶ واحد علاوه بر تسهیلات و کمک‌های بلاعوضی که دولت در نظر گرفت سازمان بهزیستی هم مبلغی به این مددجویان کمک کرد که در بازسازی بتوانند سریع‌تر عمل کنند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از بسیج سازندگی به خاطر کمکهای شایانی که در بازسازی منازل مددجویان داشتند ابراز داشت: از مجموع ۲ هزار و ۱۸۶ واحد قرار شد ۳۲۹ واحد را جهادگران در بسیج سازندگی و بنیاد مسکن ساخته شود.

ارسال نظرات