مراسم شهادت امام صادق (ع) در بوشهر برگزار می­ شود

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) از 16 تیر به مدّت 3 شب از ساعت 21 و 15 دقیقه با حضور سخنرانان استانی و کشوری در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار می ­شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۶۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

مراسم شهادت امام صادق (ع) در بوشهر برگزار می­ شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با یک شرایط ویژه و حساسی مواجه است که معاندین و منافقین به جدایی و انفکاک بین مردم و نظام دل خوش کرده­ اند که البتّه موفّق نمی ­شوند.

سرهنگ سهراب انبارکی ضمن تسلیّت پیشاپیش به مناسبت سال روز شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: مکتب اسلام یکی از مؤلفه ­های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود که لازم است همه ما قدر این نعمت بزرگ را دانسته و با استفاده بیش از پیش از این ظرفیّت، خواب آشفته دشمنان را بر هم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از نعمت وجود امام جعفر صادق (ع) است که بر همین اساس لازم است تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بتوانیم این مراسم را هر سال بهتر از سال­ های گذشته برگزار کنیم.

سرهنگ انبارکی تأکید کرد: نام­ گذاری سپاه استان بوشهر به نام امام جعفر صادق (ع) برای این استان افتخاری بزرگ است که نیاز است همه مردم استان به خصوص جوانان عزیز اهمیّت این مسئله را به خوبی درک کرده و در این مراسم بیش از پیش شرکت کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات