خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان ؛

بار مسئولیت جبهه حق بر دوش یاران انقلاب است

سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی در جمع خانواده کارکنان سپاه گرگان مسئولیت سپاه را در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی حساس و مهم خواند.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۷۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گرگان در جمع خانواده کارکنان سپاه گرگان اظهار داشت :مسئولیت سپاه در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی بسیار حساس و مهم است و امروز بار مسئولیت جبهه حق بر دوش یاران انقلاب اسلامی است.

 وی درادامه گفت : کوله بار تاریخ مبارزه در انقلاب امروز به دوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و رسالت و وظیفه تک تک پاسداران امروز بسیار مهم میباشد زیرا جایگاه مبارزه امروز بسیار فرق کرده و نبرد ما با دشمن از مقوله سخت نظامی به حوزه اندیشه وفرهنگ کشیده شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه امروز شاهد یک صف آرایی بین دو جبهه حق و باطل هستیم گفت : جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و عربستان و کشورهای مرتجع عرب به دنبال از بین بردن اسلام ناب محمدی هستند تا بتوانند کشورهای مستضعف را در ذیل سیطره خود در بیاورند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه خیلی ازنگاه های جهان اسلام به ایران اسلامی ما دوخته شده است اذعان کرد:امید مستضعفین عالم با انقلاب اسلامی ایران و هدایت های امام و رهبری به ایران اسلامی است و امروز سپاه با دفاع از انقلاب اسلامی از مظلومان عالم دفاع میکند.

وی خطاب به همسران پاسداران سپاه گرگان با اشاره به وظیفه سپاه گفت : وظیفه سپاه قانونی و ولایی است و امروز اگر یک پاسدار میخواهد به عنوان فردی انقلابی با نگاه اعتقادی و ایمانی پا به عرصه بگذارد و بخواهد به تکلیف الهی خود عمل کند بدون همراهی همسر نمی تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

سرهنگ رحمانی در پایان با اشاره به اینکه پشت سر سپاه هیچ سنگری برای دفاع از انقلاب نیست خاطر نشان کرد : امید رهبری به جامعه متدینین است و امروز خانواده پاسداران الگویی تمام نما برای متدینین هستند و باید باشند ورسالت سنگین تربیت فرزندان علوی و ولایی امروز بر دوش خانواده هاست تا نسل آینده نیز همچون نسل امروز حافظ و پاسدار انقلاب باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها