خبرهای داغ:
معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین:

وادادگی در فضای مجازی نتیجه نفوذ در میان تصمیم‌گیران کشور است/ایران بی‌شک از تمام چالش‌های پیش رو عبور خواهد کرد

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: وادادگی در فضای مجازی که امروز شاهد آن هستیم بی‌شک نتیجه نفوذ در میان تصمیم‌گیران کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
وادادگی در فضای مجازی نتیجه نفوذ در میان تصمیم‌گیران کشور است/ایران بی‌شک از تمام چالش‌های پیش رو عبور خواهد کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد محرابی در دومین اجلاس ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در سالن اجتماعات وصال مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم برگزار شد، به تشریح قدرت ایران در منطقه پرداخت و گفت: عراق که از دشمنان جمهوری اسلامی بود امروزه به یکی از متحدان ایران اسلامی تبدیل‌شده است؛ عربستان نیز که پرچم‌دار مخالفت با جمهوری اسلامی ایران است در باتلاق یمن به‌گونه‌ای گیر کرده است که هیچ راه چاره‌ای برای او باقی نمانده است.

محرابی عنوان کرد: کار دیگری که دشمنان خواستند برای نابودی ایران اسلامی انجام دهند پروژه کردستان بزرگ و تجزیه‌طلبی بود که علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که طی سال‌های اخیر داشتند، اما هیچ موفقیتی کسب نکردند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن شمشیر را از رو بسته است و تیمی که در کنار ترامپ قرار دارد از دشمن‌های درجه یک جمهوری اسلامی و صراحتا به دنبال حذف نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ناکارآمدی دولت و گره‌زدن همه امور به برجام و ضعف برخی از سازمان‌ها موجب شد تا شرایط برای ایران پیچیده شود؛ همچنین نفوذ ویژه دشمنان در فضای مجازی و فعالیت‌های شبانه‌روزی معاندان در این فضا موجب شده است تا اعتراضات و اغتشاشاتی در کشور راه‌اندازی شود و دشمنان به این امیدوار شوند که می‌توانند اعتراضات سراسری راه‌اندازی کرده و به زعم خود نظام را سرنگون کنند.

وی افزود: بسیاری از ما و دستگاه‌های دولتی و مجلس هنوز بیدار نشدیم و مقابله اساسی با آن‌ها انجام نداده‌ایم، دولت به ظرفیت‌های درونی علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری توجهی ندارد و به همین دلیل با بیرون رفتن آمریکا از برجام فشار اقتصادی زیادی به کشور وارد شد.

محرابی خاطرنشان کرد: وزارت خزانه‌داری آمریکا بیشتر نیرو‌های خود را معطوف به این امر کرده است که بستر منافذ اقتصادی برای ایران را ببندند و ایران را زیر فشار‌های شدید اقتصادی قرار دهند؛ آمریکا وعده داده است که تا روز ۱۳ آبان تمام منافذ اقتصادی ایران بسته خواهد شد.

وی عنوان کرد: آمریکا به ایران فشار وارد می‌کند تا ما تسلیم شده و مولفه‌های قدرت خود را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و از مسئله موشکی، پیشروی‌های مقاومت و ... کوتاه بیاییم.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا بخش زیادی از کار خود را با نفوذ در کشور پیش می‌برد، خاطرنشان کرد: تنها بخشی از نفوذ بر عهده نیرو‌های سازمانی جاسوسی دشمنان است و بخش دیگر آن نفوذ به اذهان نخبگان، بزرگان و مسئولان کشور است؛ دشمن در ذهن این افراد نفوذ کرده و در نتیجه این افراد تمام پیشرفت را در گرو همکاری و همراهی با آمریکا و نظام سلطه می‌دانند.

وی تصریح کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌های بسیار زیادی در فضای مجازی بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و گوی سبقت را در فعالیت سیاسی و اجتماعی در این فضا از ما ربوده‌اند.

محرابی ادامه داد: وادادگی در فضای مجازی که امروز شاهد آن هستیم بی‌شک نتیجه نفوذ در میان تصمیم‌گیران کشور است.

وی افزود: جریان حزب‌اللهی ما امروزه بی‌خیال و منفعل شده است و در طول دوران انقلاب اسلامی هیچگاه مانند دوسال گذشته منفعلانه عمل نکرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مسئله حمایت از کالای ایرانی راهکار مهم مقام معظم رهبری برای مقابله اقتصادی با دشمنان ایران اسلامی بوده است و باید کار فرهنگی مناسبی برای توجه مردم به این مسئله انجام دهیم.

وی افزود: امروزه که رسانه‌های دشمنان به دنبال فشار روانی علیه ما است و آمریکا و نظام سلطه نیز همواره فشار اقتصادی وارد می‌کند ما نباید اینگونه منفعل باشیم.

محرابی اظهار کرد: امروزه وضعیت به قدری پیچیده شده است که جریان منافقین و مریم رجوی که از سفاک‌ترین و خونریزترین گروهک‌های جهان هستند خود را منادی صلح و دوستی در ایران معرفی می‌کند.

وی عنوان کرد: افزایش روحیه مقاومت و صبر مردم ایران از وظایف امروز ما در مقابله با دشمنان است؛ از دیگر وظایف ما تبیین دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران برای مردم است؛ ایران در عرصه تکنولوژی‌های برتر، عرصه دارویی، صنعت هسته‌ای و ... پیشرفت بسیار زیادی داشته است؛ رشد اجتماعی، فرهنگی و دینداری در سراسر کشور از دیگر دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نکته مهمی که جریانات حزب‌اللهی باید به آن توجه داشته باشند خدمت‌کردن به مردم شهر‌ها و روستا‌ها است؛ ما باید یک نهضت تمام عیار خدمت‌رسانی راه بیندازیم و هر هیئت به یک مرکز جهاد سازندگی تبدیل شود؛ اگر مردم جریان حزب‌الله را در کنار خود و خدمت‌رسان به خود ببیند، علی‌رغم همه مشکلات در کنار او خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: نکته دیگری که باید توجه کنیم مبارزه با نفوذ است؛ ما باید علم مبارزه با جریان نفوذ را بر داریم و در این زمینه مطالبه‌گری کنیم؛ البته باید در این زمینه از تهمت‌زدن‌ها دوری کرده و تنها در خط ولایت حرکت کنیم.

محرابی با اشاره به اینکه ما نباید اجازه دهیم مردم از جمهوری اسلامی نا امید شوند، ادامه‌داد: باید با مطالعه و مستدل از جریان انقلاب اسلامی و دستاورد‌های جمهوری اسلامی در میان مردم دفاع کنیم.

وی افزود: هیئت‌ها ظرفیت بسیار عظیمی دارند و همین ظرفیت به‌تن‌هایی برای تحول در ایران کفایت می‌کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ایران بی‌شک از همه این چالش‌ها عبور خواهد کرد و اسیر نقشه‌های دشمنان نمی‌شود و یقینا ما همان قومی هستیم که اسرائیل را نابود خواهند کرد.
ارسال نظرات