نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت:

جديت مردم به صرفه جويي در مصرف آب و برق / خيانت اخلاگران ارزي به مردم و شهداء

نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: مواضع اخیر رئيس جمهور به طرفهاي اروپايي و ... كه اگر نفت كشورمان صادر نشود ، اجازه صادر شدن نفت از منطقه را به كسي هم نمي دهيم و اعلام مواضع عليه رژيم صهيونيستي و آمريكاي جنايتكار و پيام اتحاد گونه سردار سليماني به رئيس جمهور ، در شرايطي كه دشمنان با تمام توان خود به دنبال تفرقه و جدايي بين مردم و مسئولين هستند ، به غرور و عزت ملي ايران اسلامي منجر شد و راه نفوذ و تفرقه دشمنان را خواهد بست.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۳۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه شهرستان اراك درخطبه هاي نمازجمعه اين شهرستان، به كم بودن نزولات آسماني و كمبود آب دركشورپرداخت و افزود : كم شدن بارش ها و كمبود آب و گرماي شديدهوا ، آب را به بحراني دركشورتبديل كرده است و بايد با صرفه جويي و برنامه ريزي دقيق تر ازاين بحران به سلامت بيرون بيائيم و اگربخواهيم درمقابل دشمنان مقاومت كنيم بايد درمصرف انرژي كشورصرفه جويي كرد و سفارش قرآن و ائمه معصومين (ع) نيز درخصوص حياتي بودن آب فراوان آمده است .
امام جمعه شهرستان اراك درادامه گفت : بايد قدرنعمت هاي الهي را دانست و قطره قطره آب را به درستي استفاده نمود و در اين زمينه مردم بايد بحران آب را جدي بگيرند و درمصرف برق هم ، صرفه جويي جدي بعمل آورد تا ذخيره سازي آب پشت سدها براي توليد برق با مشكل مواجه نشود.
وي درادامه با اشاره به روايتي از امام صادق(ع) به سه گروه ،جهت داشتن كشوري آزاد و مستقل اشاره و افزود: اولين گروه وجود فقها ،علماء و افراد اهل دين جهت هدايت مردم به دين و احكام اسلامي مي باشد ودوم پزشكان و طبيبان وسوم نيازبه فرمانده هان ، وزراء و وكلا و ... ، كه مي تواند هركشور آزاد ، مستقل و باشرف را به عمران و آباداني و سلامت اخلاقي و رفتاري برساند .
عضو مجلس خبرگان رهبري با تقدير از پيام سردارسليماني به رئيس جمهور و لزوم ادامه اتحاد دركشور افزود : مواضع اخير رئيس جمهور به طرفهاي اروپايي و ... كه اگر نفت كشورمان صادر نشود، اجازه صادرشدن نفت كشور ديگري از منطقه را هم به كسي نمي دهيم و اعلام مواضع عليه رژيم صهيونيستي و آمريكاي جنايتكار و پيام اتحاد گونه سردارسليماني به رئيس جمهور، در شرايطي كه دشمنان با تمام توان خود به دنبال تفرقه و جدايي بين مردم و مسئولين هستند ، به غرور و عزت ملي ايران اسلامي منجر شد و راه نفوذ و تفرقه دشمنان را خواهد بست .
آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي به موضوع ارزي كشور و نياز به مديريت بهتر دولت اشاره و گفت : ارز كشورهمانند ناموس ،عزت و شرف ما مي باشد و نبايد اجازه داده مي شد كه عده اي اخلالگر و فاسد ازاين موقعيت سوءاستفاده كنند و با گرفتن ارز دولتي وارداتي داشته باشند وهمان كالا را با نرخ آزاد، دربازاربه فروش برسانند و ثروت هاي كلاني بدست بياورند كه اين افراد قطعا خيانتكارهستند و به مردم و شهداء خيانت كردند و دراين بين اقدامات دولت دركنترل بازاربه موقع نبود و سوء استفاده كنندگان ازاين موقعيت نهايت خيانت را انجام دادند .
نماينده ولي فقيه دراستان مركزي با تقدير ازعدم همراهي بازاريان درحوادث اخير گفت : تشكر ازعدم همراهي و جدا شدن صف اصناف بازار، ازعده اي اخلال گر و اغتشاشگر كه با هدف برهم زدن نظم و امنيت كشور دراين حوادث آمده بودند و بازاريان در اين بين با هوشياري خود بارديگرنقشه هاي دشمنان را برهم زدند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات