خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب:

مسئولین با اخلالگران اقتصادی برخورد کنند

عسکری امام جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب گفت: تنهاراه حل مشکلات اقتصادی ومعیشتی موجود درکشور استحکام داخلی نظام و توجه واهمیت دادن به تولیدات داخلی وحمایت همه جانبه از آن است.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۸۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام عسگری درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به مشکلات اقتصادی بوجود آمده درکشور و تجمع برخی ازبازاریان وکسبه درتهران اظهارداشت : دشمنان نظام وانقلاب امروز باتمام توان خود به میدان آمده ویک نبرد اقتصادی رابه راه انداخته تا بیش ازپیش به ملت وکشورما آسیب وارد کند.

 

وی با بیان اینکه برخی در داخل با دشمن همسو شده و در فکر سوءاستفاده ازوضعیت موجود هستند، افزود: برنامه‌ریزی و تصمیم گیری‌های اصولی و کارآمد برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از ضروریات است تا دست غارتگران از جیب مردم کوتاه گردد.

حجت‌الاسلام عسگری با تاکید بر لزوم پیگیری و برخورد با متخلفین بازار ارز و سکه اذعان داشت: با سر دادن شعار نمی توان کاری کرد و باید با سودجویان و اخلالگران اقتصادی برخورد جدی شود تا ریشه های اصلی فساد در بازار کشور خشک شده و بخشی ازمشکلات مردم رفع گردد.

خطیب موقت جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب جدایی انداختن میان مردم و نظام را از دیگر برنامه‌های دشمن در کشور دانست و اظهارداشت: ایجاد شکاف بین نظام و مردم که بخش قابل توجهی از آن توسط گروهک تروریستی منافقین درحال اجراست گروهکی که بیشترین جنایات راعلیه ملت ایران داشته و امروز داعیه طرفداری و حمایت از مردم را دارند.


وی ادامه داد: این برنامه نشان دهنده حماقت دشمن است زیرا که نظام جمهوری اسلامی چیزی جز ملت ایران نیست واین دو جداشدنی نیستند .

 

عسکری درادامه با انتقاد از برخی مجادلات سیاسی در کشور گفت: امروز روز اتحاد و همبستگی و همدلی در برابر دشمن و فصل مجاهدت‌ها برای حل مشکلات کشور است امروز باید کمربندها را محکم کنیم زیرا که موجودیت کشور و ملت ایران و هویت و تمدن ایرانی مورد تهاجم دشمن قرارگرفته است.

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز قیام تاریخی مسجد گوهرشاد و روز عفاف وحجاب اشاره کرد و اظهار داشت: قیام مسجد گوهرشاد در ۲۱ تیرماه سندی تاریخی بر غیرتمندی مردم ایران اسلامی است که با تهاجم دشمن دربرابر بی حجابی ایستادگی کردند.

وی افزود: ترویج بی بندوباری وآزادی بی حدوحصر و تضعیف بنیان‌های عقیدتی و فکری از برنامه های مهم دشمن در تهاجم فرهنگی علیه کشور است که بهترین راه مقابله باآن معرفی فرهنگ والگوی اسلامی زن مسلمان است که باعث تحکیم بنیان های اعتقادی فرد می شود.

حجت‌الاسلام عسگری درادامه به سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) اشاره کرد و اظهارداشت: دوران امام صادق(ع) یکی از ادوار طلایی شیعه می باشد که فرصت مغتنمی برای پرورش وتربیت شاگردان بسیاری توسط امام ششم شیعیان بوجود آمد.


 

وی ادامه داد: بنی امیه با ظلمهای بزرگی که درحق مردم واهل بیت(ع) انجام داد زمینه انقراض خود را فراهم کرد و با روی کار آمدن بنی عباس، امام صادق(ع) فرصت یافت تا تمام یافته های فقه اسلامی خودرا دردانشگاه بزرگ جعفری به شاگردان و اصحاب خود بیاموزد لذا شایسته است که در ۲۵ شوال بابرپایی مراسم عزاداری به این امام همام ادای دین  وعهد نماییم.

ارسال نظرات