خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان خبر داد :

ویژه برنامه هفته عفاف و حجاب در گرگان / فعالیت 59 گروه جهادی / ویژه برنامه غدیر خم

سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی از برگزاری ویژه برنامه دختران زینبی بانوان فاطمی در دهه کرامت به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۲۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه گرگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانست دست دشمنان را از چپاول و غارت ملت ایران کوتاه کند.

وی درادامه گفت :یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل جبهه مقاومت اسلامی بود که توانست نقشه های دشمنان را در منطقه غرب آسیا ناکام بگذارد.

سرهنگ دوم پاسداررحمانی بااشاره به چهلمین سال انقلاب اسلامی گفت:برخلاف انتظارات دشمنان ،انقلاب اسلامی در حال حرکت و در آستانه چهلمین سال خود میباشد و مردم با تمام فشارها و دشمنی‌ها بدون ذره‌ای عقب‌نشینی از نظام خود حمایت میکنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه دشمن از هر وسیله ای برای نشان دادن ناکارآمدی نظام استفاده میکند به اهالی رسانه یادآور شد : اصحاب رسانه با اخلاق حرفه‌ای و امانتداری و به دور از تخریب به انعکاس اخبار و رویدادها بپردازند و علاوه بر کمک به ناکارآمدی دشمن در عرصه رسانه، می‌توانند مردم را نسبت به دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب امیدوار کنند.

وی جنس سپاه را از مردم دانست و افزود: سپاه برای مردم و با مردم است از این رو مردم‌داری، مردم‌یاری و کمک به مردم در رفع محرومیت و معیشت را جزو اولویت‌های خود قرار داده و در دستور کار دارد.

وی به برنامه‌های سپاه در حوزه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی اشاره و بیان داشت: 59 گروه جهادی در گرگان فعالیت دارند و در سراسر نقاط شهرستان به محرومان و مستضعفان خدمت‌رسانی می‌کنند که در این راستا تاکنون پنج خانه محروم به همت 89 بسیجی در نقاط مختلف گرگان مرمت و احداث شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به کمک سپاه گرگان به زلزله‌زدگان کرمانشاه اذعان کرد: کاروان شهدای گلستان با حضور 160 نفر برای ساخت و ساز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در ایام تعطیلات نورزوبه این مناطق اعزام شدند.

رحمانی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح شهید شوشتری ساخت دو مجتمع فرهنگی در منطقه قلعه‌محمود و قزاق‌محله نومل گرگان در حال اجرا است که پروژه مجموعه فرهنگی قلعه محمود پیشرفت فیزیکی 80 درصدی داشته و سعی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد همچنین مجموعه فرهنگی قزاق‌محله نومل 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان بیان اینکه سپاه گرگان علاوه بر ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی برای کمک به تولید و اشتغال در سال 1396، 6 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعطا کرده است، تصریح کرد: در سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی به صورت مستقیم برای 58 نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت 21 تیرماه؛ روز ملی عفاف و حجاب تصریح کرد: به مناسبت این روز با مشارکت سایر نهادهای فرهنگی ویژه برنامه‌ای با عنوان «دختران زینبی، بانوان فاطمی» در گرگان برگزار می‌شود.

رحمانی متذکر شد: در این برنامه که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در 24 تیرماه جاری از ساعت 18 الی 20 در محل پارک شهر گرگان برگزار خواهد شد پیش‌بینی می‌شود با حضور 3 هزار نفری بانوان برگزار شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جوانه‌های صالحین از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سالجاری ادامه دارد، یادآور شد: این طرح در 88 محله گرگان اجرا می‌شود و برنامه‌های مختلف تربیتی، قرآنی، ورزشی، اردوهای فرهنگی و زیارتی و ... را شامل می م‌شود.

فرمانده سپاه گرگان در پایان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه واقعه غدیر خم در استان گلستان اذعان کرد :در سال 97 برگزاری واقعه غدیر خم به سپاه ناحیه شهرستان گرگان واگذار شده است و سپاه گرگان این برنامه را در دهه ولایت (قربان تا غدیر) اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها