خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین دیلم :

سرمایه امروز دشمن جنگ نرم و عملیات روانی است

بیست و هشتمین یادواره شهداء روستای نوده ملک به همت پایگاه های بسیج روستا و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دیلم نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۴۶۳۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین دیلم در بیست و هشتمین یادواره شهداء روستای نوده ملک که به همت پایگاه های بسیج روستا برگزار شد با اشاره به آیه 10 سوره صف گفت : شهدا چون با معامله با خدا داشتند ماندگار داشتند،پاک شدند و حضور در صحنه را دارند،آنان به دنبال شهد شهادت بودند و خوشا به آنانکه با شهادت رفتند و در قهقهه مستانه شان عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ اند و مقام عنداللهی دارند.

وی افزود: شهدا ما را مثل یک چتر و شعاع نورانی می بییند و درود بر این مردم بزرگوار که در جهت معامله با خدا جان دادند و بهشت برین از آن شان شده است.

دیلم اظهار کرد :دورنگار دشمنان ما در اتاق های فکرشان اینست که مردم ایران ، مجاهدین ، رزمندگان ،مدافعان حرم با دو بال پرواز می کنند که آن یک بال جهاد و شهادت و عاشورایی بودن و معامله با خدا و بال دیگر مهدویت و انتظار و همچنین زرهی بنام ولایت دارند.

وی افزود : دشمن معتقد است نقشه راه به دست ولایت است پس باید ولایت را مورد هدف قرار داد و همانطور که می بینید بافته های دشمنان در سال های گذشته با یک سخنرانی مقام معظم رهبری به هم می ریزد.

وی با اشاره به آیه 36 سوره نحل گفت : خداوند به دو جهت کتب آسمانی و پیامبران را بر انسان نازل کرده است : اول اینکه بنده خدا باشند و دوم از طاغوت بیزاری بجویند و این بندگی خداست که شهداء را تکلیف گرا می کند.

 دیلم با اشاره به آیه 111 سوره توبه گفت : خداوند خون شهداء را به بهای بهشت خریداری کرده است و این راز ماندگاری شهداست.

وی با بیان اینکه اگر مردم در صحنه نباشند دست امام معصوم خالی خواهد بود ، گفت : آن چیزی که دشمن امروز می خواهد به عنوان سرمایه استفاده کند جنگ نرم و عملیات روانی است.

دیلم در پایان گفت : با مدیریت جهادی و انقلابی و آرمان های شهداء هر کار لاینحلی انجام شدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها