نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

ارز خارج شده از کشور صرف خرید کالاهای ضروری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سرمایه ارزی کشور باید با رعایت ضوابط قانونی و همچنین برای واردات کالاهای ضروری و حساس از قبیل دارو و تجهیزات پزشکی توزیع شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۴۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت: دهه کرامت، دهه عزت و عشق به محمد(ص) و آل محمد(ص) و عشق به حضرت معصومه(س) است.

وی افزود: میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) فرصتی است تا دختران ما شناخت بیشتری نسبت به سیره حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) کسب کرده و از آنان الگوگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به فر رسیدن ماه ذی‌القعده به هفته حج هم اشاره کرد و گفت: امسال ۸۵ هزار نفر کشور برای انجام مناسک حج عازم مکه مکرمه می‌شوند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه آل‌سعود باید امانتدار باشد و امنیت حجاج را تامین کند، گفت: امیدواریم آل‌سعود در این زمینه  به وظیفه خود به درستی عمل کرده و شاهد تکرار حادثه منا نباشیم.

وی افزود: آل‌سعود به جای تلاش برای کشتار مردم یمن، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم حج و برقراری امنیت حجاج بکوشد و در امور حجاج دخالت نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خطاب به حجاج گفت: امیدواریم که همه حجاج از این سفر معنوی با دستان پر بازگردند، ما انتظار سوغات نداریم دو رکعت نماز به نیت خواندن بهتر از هزار سوغات مادی دیگر است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به هفته تکریم امامزادگان نیز از  متصدی و هیات امنای بقاع متبرکه خواست تا در برخورد با مردم نهایت احترام را داشته باشند و گفت: بقاع متبرکه باید به عنوان کانون‌های فرهنگی در بین مردم شناخته شود.

وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان هم اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان نیز طبق موازین و به دور از احساسات و براساس شایسته سالاری در انجام وظیفه خود بکوشد تا افراد لایق، ولایتمدار، خدمتگزار و امانتدار اداره امور را به دست بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و خرید کالاهای ایرانی تنها راه ایستادگی در برابر تحریم‌ها است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه نباید در مقابل مشکلات دچار یأس و ناامیدی شد، گفت: ملت ما با تمام توان در مقابل تهدید و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است و به هیچ عنوان از لطف خداوند و حل مشکلات اقتصادی نا امید نمی‌شود.

وی افزود: سرمایه ارزی کشور باید با رعایت ضوابط قانونی و همچنین برای واردات کالاهای ضروری و حساس از قبیل دارو و تجهیزات پزشکی توزیع شود، باید توجه داشت که مسئولان بایستی درخصوص منابع ارزی به خوبی امانتدار باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم مدیریت و هدایت صحیح نقدینگی خاطرنشان کرد: نقدینگی سرگردان بایستی به سمت تولید سوق داده شود تا با رونق تولید شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات