خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شناسايي موقوفات شبیه شناسایی آثار باستانی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شناسايي موقوفات شبیه شناسایی آثار باستانی است و باید یک امر ادامه دار باشد و فقط محدود یک زمان و یک شرایط خاص نیست، اگر از این امر غفلت کنیم موضوع موقوفات ضایع خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۱۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با حجت الاسلام‌مجیدی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن عرض تبریک، اذعان کرد: دهه کرامت و مناسبت بزرگداشت امامزادگان را در پیش رو داریم که باید این مناسبت‌ها با برنامه ریزی خوب شما باکیفیت و باشکوه برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه شناسایی موقوفات در استان قزوین بسیار مهم است، افزود: شناسايي موقوفات شبیه شناسایی آثار باستانی است و باید یک امر ادامه دار باشد و فقط محدود یک زمان و یک شرایط خاص نیست، اگر از این امر غفلت کنیم موضوع موقوفات ضایع خواهد شد.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه باید به دنبال شناسایی جدید باشیم، ابراز کرد: در گذشته اوقاف ریشه در طاغوت داشت و متولیان اوقاف سران بازنشسته طاغوتی بودند که در راستای منافع خود عمل می‌کردند، با وقوع پیروزی انقلاب این رویه تغییر کرد اما هنوز منفعت طلبان و قدرت طلبانی هستند که چشم به اوقاف دارند و باید با آنها مبارزه کرد تا حق مردم ضایع نشود.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار