خبرهای داغ:

برگزاری کلاس‌های تابستانی صالحین در پایگاه‌های حوزه شهید ورزنده

کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی بسیج استان قم در قالب طرح جوانه‌های صالحین در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهید ورزنده در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۹۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
مهدی بشری فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: تابستان فصل جذب بسیجیان است و در فصل‌های بعدی باید روی رشد و تثبیت آن‌ها برنامه ریزی شود.
وی افزود: در طرح جوانه‌های صالحین بسیج سعی شده تا قوه خلاقیت و سایر استعداد‌های بسیجیان شکوفا شود و از اوقات فراغت بسیجیان در تابستان استفاده شود چرا که سنین نوجوانی و جوانی بسیار مهم است و باید برنامه ریزی دقیقی برای زمان‌های بسیجیان بشود تا بیهوده نگذرد.
فرمانده حوزه شهید ورزنده ادامه داد: در این کلاس‌ها رشته‌های قرآنی، چون حفظ، روخوانی، تجوید و...، کلاس‌های علمی مانند زبان‌های خارجی، رایانه مقدماتی تا پیشرفته، نویسندگی، مداحی، کتاب خوانی، خطاطی، نقد فیلم، مستند سازی، عکاسی و فیلم برداری، رزمی ورزشی، چون فوتبال، فوتسال، شنا، پینگ پنگ، دارت، تیر اندازی با تفنگ بادی و کمان، سوار کاری، دوچرخه سواری و بسیار برنامه‌های متنوع دیگر تدوین و برنامه ریزی شده و در حال اجرا می‌باشد.
حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین (ع) با تعداد ۱۴ پایگاه مسجد محور و ۴ پایگاه در هسته مرکزی شهر مقدس قم در حال فعالیت است.
ارسال نظرات