خبرهای داغ:
به همت بسیج خواهران طلبه برگزار می شود

طرح تابستانی «نهج البلاغه خوانی» طلاب بسیجی در قم

طرح تابستانه حلقه‌های صالحین طلاب بسیجی با عنوان نهج البلاغه خوانی از اواخر تیرماه به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۱۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طرح تابستانه حلقه‌های صالحین بسیج طلاب با هدف تقویت بنیه علمی و مبانی اندیشه خواهران با محوریت نهج البلاغه با عنوان تراث فرهنگی و علمی بشریت از اواخر تیرماه آغاز می‌شود.
به گفته خانم اسماعیلیان مسئول تعلیم وتربیت حوزه بسیج خواهران طلبه، از آنجا که بسیاری از طلاب بسیجی در تابستان در قم حضور ندارند و با توجه به رسالت تبلیغی طلاب وهمچنین جهت تعمیق و تقویت مبانی اندیشه‌ای طلاب بسیجی طرح تشکیل گروه‌های مباحثه‌ای نهج البلاغه خوانی در تابستان اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح هریک از طلاب بسیجی گروهی از بسیحیان را تشکیل داده و علاوه بر مطالعه روزانه نهج البلاغه مطابق برنامه‌ای که به آنان داده شده مطالعات خود را در گروه مباحثه خواهند کرد.
اسماعیلیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با مطالعه و انس با نهج البلاغه گفت: یکی از ضروریات ونیاز‌های محتوایی بسیجیان ما جهت ارتقاء معرفتی و بصیرتی خود انس و تدبر در نهج البلاغه است.
ارسال نظرات