خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم عنوان کرد

پیگیری ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: اعتیاد از جمله آسیب‌های موجود است و از مسیر اعتیاد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر به خانواده‌ها وارد می‌شود بنابراین ارائه آموزش‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد در دستور کار است.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۹۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷
پیگیری ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن مالکی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در پردیسان اظهار کرد: فضای خوبی در مساجد این منطقه ایجاد شده تا فعالیت‌های فرهنگی در این مکان‌ها انجام شود و همچنین با تجهیز مساجد به امکانات می‌توان از فضای موجود برای امور مختلف استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مساجد اعلام آمادگی کردند تا از فضای پارک‌ها برای ارائه برنامه‌ها استفاده کنند و در کنار برنامه‌های ورزشی فعالیت فرهنگی نیز برگزار شود و سلامت و نشاط اجتماعی در این بخش پیگیری می‌شود تا در کنار استفاده از فضای سبز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی از سوی کانون‌های فرهنگی مساجد، بسیج یا گروه‌های مختلف پیگیری می‌شود گفت: شورای شهر جایگاه حمایتی دارد و به طور مستقیم فعالیت اجرایی انجام نمی‌دهد بلکه بررسی امکانات برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و کلاس‌های آموزش خانواده را پیگیری می‌کند تا به درخواست و نیاز نهاد‌ها پاسخ داده شود.

وی با اشاره به آسیب‌های موجود در حاشیه شهر‌ها گفت: اعتیاد از جمله آسیب‌های مهم است و از مسیر اعتیاد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر به خانواده‌ها وارد می‌شود بنابراین برای معلمان و ائمه جماعات مساجد آموزش‌هایی برگزار می‌شود تا اطلاعاتی در زمینه بحث پیشگیری از اعتیاد کسب کنند و مباحث ضروری را به افراد دیگر منتقل کنند.
ارسال نظرات