خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان همدان:

باید ایران را به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدیل کنیم

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: اگر بخواهیم فرامین مقام معظم رهبری را در پیش بگیریم راهی نداریم جز اینکه ایران را به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدیل کرده و در این زمینه بتوانیم با تعامل و همکاری پیش برویم و بتوانیم از مهارت‌هایی که وجود دارد استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۵۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

باید ایران را به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدیل کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وهب مختاران در همایش عفاف و حجاب با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: حجاب، میوه عفاف است و عفاف و پاکدامنی است که حجاب را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه در اسلام وقتی صحبت از حجاب می‌شود که زن در جامعه با آرامش در تمام عرصه‌ها حضور یابد، افزود: امروز زنان ما در اجتماع و در همه عرصه‌ها حضور دارند و اگر بخواهیم به صورت ویژه بررسی کنیم سود و دفاع آن به جامعه و تحکیم بنیان خانواده برمی‌گردد.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: وقتی سخن از عفاف و حجاب به میان می‌آید همه نگاه‌ها به سمت خانم‌ها است، در صورتی که عفاف و پاکدامنی و ایمان و اعتقاد در جامعه منحصر به قشر خاصی نیست و مردان نیز باید رعایت کنند.

وی در حوزه تحکیم بنیان عنوان کرد: شرایطی که پیش آمده در حوزه تحکیم بنیان خانواده جای تفکر دارد که بسیاری از غربی‌ها در محورهای توسعه، حجاب را یکی از عوامل مشکل‌زا می‌دانند.

مختاران با اشاره به اینکه در هفته مهارت‌های فنی و حرفه ای قرار داریم، ابراز داشت: یکی از خواهران ما موفق شدند مقام چهارم را در مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کسب کنند که ششم مردادماه از دستان رئیس جمهور جایزه خود را دریافت می‌کند و این باعث افتخار سازمان است.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای موتور اشتغال است، یادآور شد: با توجه به این امر در روند ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری که یکی از معضلات بزرگ اجتماع است ما دغدغه کسب مهارت را نداریم و متأسفانه جوانان ما به پشت میزنشینی عادت می‌کنند و بیشتر به دنبال کار اداری هستند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: امروز کسب و کارهایی ایجاد شده که شاید درآمد آنان با نفت و... برابری می‌کند امثال شرکت‌های گوگل و سایت آمازون که درآمدزایی فراوانی دارند.

وی تصریح کرد: به طور قطع یکی از راه‌های توسعه اقتصاد و اقتصاد مقاومتی بنا به توصیه مقام معظم رهبری این است که دوره مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را ببینیم.

مختاران ابراز داشت: اگر بخواهیم فرامین مقام معظم رهبری را در پیش بگیریم راهی نداریم جز اینکه ایران را به یک کارگاه بزرگ تولیدی تبدیل کرده و در این زمینه بتوانیم با تعامل و همکاری پیش برویم و بتوانیم از مهارت‌هایی که وجود دارد استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات