نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

انقلاب اسلامی نماد خدمت در طول تاریخ است / فعالیّت­ های محرومیّت­ زدایی سپاه نماد حرکت جهادی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در بوشهر در مراسم کلنگ ­زنی احداث 1000 واحد مسکن روستایی ویژه مناطق محروم استان گفت: انقلاب اسلامی نماد خدمت و محرومیّت­ زدایی در طول تاریخ است و فعالیّت ­های سپاه در این زمینه نماد حرکت جهادی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۳۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای ویژگی ­های خاصی است که خدمت به محرومان و پیشرفت بر اساس دانش و عدالت­ محوری در تمام کارها از جمله این ویژگی­ ها محسوب می­شود.

وی توجّه ویژه به محرومان در جامعه را از اهداف مهم انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز دشمن وارد یک جنگ اقتصادی در فضای ملّی و بین المللی بر علیه انقلاب اسلامی شده است که اگر هر نظامی غیر از نظام اسلامی بود تمام توجّه خود را معطوف به این جنگ می ­کرد امّا همه ما شاهد هستیم که نظام اسلامی آن چنان مقتدر است که علاوه بر مقابله با این تهاجم، رسالت خود را در زمینه محرومیّت ­زدایی فراموش نکرده و همچنان به انجام کار در این زمینه مشغول است.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) نیز در این مراسم گفت: رسیدگی به محرومین و قشر مستضعف جامعه یکی از اهداف و استراتژی­ های انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد مختلف آن را ترسیم کردند و این هدف امروز توسط نهادهایی که مولود انقلاب اسلامی هستند دنبال می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات