برترین‌های مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان مرکزی اعلام شد

مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان مرکزی با رقابت 102 تیم در اراک به کار خود پایان داد و نفرات برتر این مسابقات اعلام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۵۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به پایان سومین مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان گفت: این مسابقات که با همکاری آموزش و پرورشف بسیج دانش‌اموزی و تیزهوشان علامه حلی و با حضور 102 تیم برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در رشته تعقیب خط پیشرفته تیم‌ها as از محلات، رایمند 5 اراک، فراهانی مهر از اراک به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در رشته جنگجوی پیشرفته نیز storm از ساوه، mrs از اراک و کاوشگران 24 از ساوه به ترتیب اول تا سوم و همچنین در رشته فوتبالیست مقدماتی تیم‌های رایمند 30ف رایمند 34 و رایمند 20 از اراک به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

سرهنگ پاسدار امینی به برترین‌های رشته رباتیک جنگجوی مقدماتی نیز اشاره کرد و گفت: رایمند 7، 0084 از اراک و رایمند 9 از اراک موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات نسبت به سنوات گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود و چنانچه در فصل مدارس این مسابقات برگزار می‌شد به طور قطع با استقبال بیشتری نیز مواجه می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات