خبرهای داغ:
لاریجانی:

جزئیات پیشنهادات اروپایی‌ها باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به طور کلی و در سطح کلان می‌توان پیشنهادات اروپایی‌ها در مذاکرات را کاملا معقول دانست، اما جزئیات پیشنهادات باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود و به همین خاطر مذاکرات ادامه داشته و در حال پیگیری است.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۳۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
جزئیات پیشنهادات اروپایی‌ها باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی لاریجانی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی اتصال گمرک قم به شبکه ریلی سراسری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مذاکرات با اروپایی‌ها اظهار کرد: مذاکرات با اروپایی‌ها از طریق وزارت خارجه در حال پیگیری است و در این مذاکرات پیشنهاداتی در خصوص فروش نفت، ساماندهی امور بانکی و مسائل صادرات از سوی طرف اروپایی مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه قرار بر این شده که قوانین و مقرراتی در اتحادیه اروپا وضع شود تا کار تجار و خرید و فروش تسهیل شود خاطرنشان کرد: به طور کلی و در سطح کلان می‌توان پیشنهادات اروپایی‌ها را کاملا معقول دانست، اما جزئیات پیشنهادات باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود و به همین خاطر مذاکرات ادامه داشته و در حال پیگیری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به زودی میزان تبدیل دستورالعمل‌ها به جزئیات مشخص شده و مرحله تصمیم‌گیری در خصوص آن‌ها آغاز می‌شود.

وی همچنین به مشکلات فرودگاه قم اشاره کرد و با اشاره به پیگیری مساله از وزیر راه و شهرسازی گفت: استانداری پیگیر رفع مشکلات کوچکی که در این پروژه به وجود آمده است؛ البته کار اصلی فرودگاه انجام شده و امیدواریم با کمک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و سرمایه‌گذاران کار فرودگاه به سرانجام برسد.
ارسال نظرات