خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب

جشنواره ملی تئاتر مرصاد 22 تا 26 مرداد به میزبانی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  مدیر اجرایی این جشنواره با اعلام اینکه فراخوان برپایی این جشنواره اسفند سال گذشته در دو بخش صحنه ای و خیابانی منتشر و با استقبال خوب علاقمندان به نمایش در سطح کشور مواجه شد، اظهار کرد: در مجموع 112 اثر در دو بخش صحنه ای و خیابانی از 18 استان به دبیرخانه جشنواره رسید.
 
 
خسرو تمری افزود: 49 اثر در بخش صحنه ای و 63 اثر در بخش خیابانی به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از ارزیابی و بازبینی آثار، داوران جشنواره 12 اثر در بخش صحنه ای و هشت اثر در بخش خیابانی را برای اجرا در جشنواره انتخاب کردند.

 
وی با اعلام اینکه جشنواره ملی تئاتر مرصاد از 22 تا 26 مرداد ماه در اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد، گفت: هنرمندانی از استانهای تهران، قزوین، گیلان، اصفهان، فارس، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، خوزستان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان  در این جشنواره حضور خواهند داشت. یک گروه از قزوین هم به صورت میهمان در جشنواره حضور خواهد داشت که کاری را با زبان کردی ارائه خواهند داد.
 
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب ادامه داد: یکی از ویژگی های این جشنواره نسبت به دوره های قبل دست اول بودن آثار است. این دوره جشنواره با هدف تولید کارهای گسترده در حوزه دفاع مقدس از پذیرش کارهای نمایشی که در جشنواره های دیگر شرکت داده شده اند خودداری کرده که همین موضوع باعث تولید کارهای فاخر و گسترده در حوزه دفاع مقدس می شود.

 

ارسال نظرات