خبرهای داغ:

برگزاری دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر بسیج دانشجویی در کرمانشاه

دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر بیستم مرداد ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۳۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اظهار داشت: جشنواره مالک‌‌اشتر در راستای کمک به تعالی سازمانی، ارج نهادن به نتایج پایش عملکرد، بهره‌گیری از خلاقیت‌ها و نورآوری‌ها برای ارتقای توانایی‌ها و آمادگی‌های همه‌جانبه و هموار کردن بستر رشد و تعالی سازمانی برگزار می‌شود.

 افشین دستاره گفت: دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر در بیستم مرداد ماه امسال با حضور رده‌های سازمانی، معاونت‌ها و بسیجیان نخبه پایگاه‌های مقاومت بسیج  دانشجویی استان برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد :20 نفر از بسیجیان نخبه و موفق استان در دومین جشنواره استانی مالک‌اشتر تجلیل خواهند شد که این افراد منتخبین پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه هستند.

 دبیر اجرایی جشنواره مالک‌اشتر سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین جشنواره مالک‌اشتر ناحیه دانشجویی در حالی برگزار می‌شود که عطر و بوی شهادت جای جای این آب و خاک را فراگرفته است و جان‌ها را به خروش آورده است.

 وی افزود: مصداق بارز واقعی مالک‌اشتر، شهدای عزیز، عزتمند، سربلند و سرافراز هستند که به فرمان مولای خود لبیک گفتند و همانند مالک‌اشتر خود را برای هر مأموریتی از طرف ولی امر مسلمین آماده می‌کنند و لبیک‌گویان رهسپار می‌شوند.

 دستاره خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت خوبی برای جوانان و دانشجویان ولایی است که با نشان دادن شایستگی‌ها و ارتقای سطح خودآگاهی، حرکت به سوی تعالی، نوآوری شکوفایی، بهبود عملکرد سازمان و معرفی الگوی سازمانی موفق و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه افرادی است که زمینه رشد بیش از پیش مجموعه را فراهم آورده‌اند.

ارسال نظرات