خبرهای داغ:
با حضور امام جمعه پردیسان؛

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر پردیسان برگزار شد+ تصاویر

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر پردیسان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، ائمه جماعات مساجد و رؤسای سازمان‌ها و نهاد‌های پردیسان در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۵۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر پردیسان، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان با اشاره به اهمیت واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر، حضور آیت الله آشتیانی مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم را باعث دلگرمی و تقویت روحیه بسیجیان و عموم مردم دانست.
وی با یادآوری ضرورت استمرار جلسات و پیگیری حل مسائل و مشکلات پیش روی فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین هماهنگی و هم افزایی بین ائمه جماعات مساجد پردیسان و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج، بر روند رو به رشد استقبال چشمگیر آحاد مردم پردیسان به این فریضه تاکید کرد.
در ابتدای این جلسه، ائمه جماعات مساجد پردیسان گزارشی از تشکیل شورای امر به معروف در مساجد محل خود ارائه نمودند و مقرر شد مساجدی که قادر به حل برخی از مشکلات در این حوزه نیستند، موضوعات خود را در شورای امر به معروف و نهی از منکر پردیسان مطرح و این شورا در جهت پیگیری و حل آن تصمیمات مناسب را اتخاذ کند.
بررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویربررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویربررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویربررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویربررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویربررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویربررسی مسائل پردیسان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر +تصاویر
ارسال نظرات