خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی (ع):

حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم منشاء برکات فراوان است

مسئول بسیج مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت: حضور بسیجیان گروه‌های جهادی در مناطق محروم منشاء خیرات و برکات بزرگی بوده است.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۶۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
مرتضی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: حضور بسیجیان گروه‌های جهادی در مناطق محروم منشاء خیرات و برکات بزرگی بوده است که باعث دلگرمی مردم این روستا‌ها و مناطق به نظام اسلامی و تقویت اراده و نشاط روزافزون جامعه ما به حمایت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن که حاصل خون شهیدان و جانبازی ایثارگران بوده است، می‌گردد.
قاسمی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید کاویانی در مناطق محروم بخش سلفچگان، افزود: هدف از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم خدمت رسانی و محرومیت زدایی در راستای طرح اعتلای سازندگی که بصورت یکپارچه از معاونت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه استان‌های کشور ابلاغ و اجرایی گردیده است، می‌باشد.
مسئول بسیج مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) افزود: حضور فعالین جهادی در روستا‌های محروم باعث روحیه گرفتن و به حرکت درآمدن جوانان روستایی در جهت عمران و آبادانی روستاهایشان و همچنین دمیدن روح همکاری و همدلی و امید واقعی بین مردم و مسئولین اعم از بخشدار، دهیار، شورای روستا، امامان جماعات و پایگاه‌های مقاومت بسیج شده است.
قاسمی در پایان از اعزام گروه‌های جهادی ۷ روزه ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) به بخش‌های سلفچگان و کهک در تابستان امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد که حضور گروه‌های جهادی و بسیجیان که متشکل از جوانان متعهد و متخصص در این زمینه می‌باشند موجب خیرات و برکات و افزایش روح امید به معنای واقعی آن برای مردم عزیز این مناطق گردد.
ارسال نظرات