خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که صبح امروز در رستوران لاله ی سپاه نینوا برگزار شد ضمن تبریک به تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه بمناسبت این روز گفت:خیلی ها در جامعه ی ما ماموریت و رسالت رسانه را فقط اطلاع رسانی میدانند که درحقیقت این وظیفه ی رسانه یک بخش و یک ضلع آن اطلاع رسانی است.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۹۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که صبح امروز در رستوران لاله ی سپاه نینوا برگزار شد ضمن تبریک به تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه بمناسبت این روز گفت:خیلی ها در جامعه ی ما ماموریت و رسالت رسانه را فقط اطلاع رسانی میدانند که درحقیقت این وظیفه ی رسانه یک بخش و یک ضلع آن اطلاع رسانی است.

وی افزود:اگر به اقداماتی که در طول دفاع مقدس توسط خبرنگاران ثبت شد توجه کنیم تاثیر عمیق آن را در جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی پس از 30 سال خواهیم دید و این تاثیر گذاری را در خارج از مرزها مشاهده می کنیم .

معروفی یکی از وظایف مهم رسانه را جهت دهی و هدایت جامعه به سمت سعادت برشمرد و تصریح کرد:شرایط کنونی جهان به گونه ایست که در چند ثانیه اطلاعات جابجا می شود  و نقش رسانه ها در این مسیر بسیار مهم است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه راهبرد اصلی امروز دشمن ناامیدی است بیان کرد: ما در مقابل این راهبرد دشمن باید چه کنیم؟آیا باید در هر صورت حقایق را بازگو کنیم! یا اینکه به صورت صحیح و هوشمندانه این حقیقت را به اطلاع مردم برسانیم زیرا در بعضی از مواقع بیان یک راستی جامعه را ملتهب می کند.

 وی تاکید کرد: در انجام این رسالت خط کش گذاری نداریم و از یک حزب و گروه و جهت سیاسی بگوییم و حوزه رسانه ، حوزه ی ملی ما ، مملکت ما و انقلاب اسلامی است.

معروفی در پاسخ به پرسش طرح شده که آیا انقلاب اسلامی برای حزب و گروه خاصی است خاطر نشان کرد:حکومت انقلاب اسلامی حکومت ولایی و امام زمان است و در آن خط کشی و حزب و گروهی جای ندارد.

فرمانده سپاه نینوا گفت: امروز دشمن برای جنگ با جمهوری اسلامی جبهه تشکیل داده و ضربه ی خود را میخواهد بصورت قرارگاهی و جبهه ای بزند و در این راستا جنگ اقتصادی و معیشتی را سرلوحه ی کار خود قرار داده است ، حال این سوال به وجود می آید که وظیفه ی ما در مقابل این تحرکات دشمن چیست!

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: هر کجایی منافع انقلاب اسلامی در خطر باشد مردم از هر جناح و خطوط سیاسی و از هر قومیت در دفاع از ارزش‌های نظام تمام قد در مقابل دشمن می‌ایستند.

معروفی با بیان اینکه محتکران بزرگترین خیانت را مرتکب شدند، بر لزوم رسوایی آنها تأکید کرد و گفت: هر کسی که مرتکب احتکار شده در هر جایگاهی که باشد باید رسوا شود، نباید در برابر محتکران کوتاه آمد و اجازه داد کسی با آبروی ملت بازی کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ملت ایران هوشمندانه‌ترین مردم هستند و در 40 سال از پیروزی انقلاب این مهم را اثبات کردند، یادآور شد: وظیفه امروز ما به‌ویژه رسانه‌ها جهت‌دهی برای مدیریت صحیح اقتصاد و کشف محتکران است، در حالی که مردم در دوران دفاع مقدس همه داشته‌های خود را در برابر جنگ نابرابر به کار گرفتند امروز عده‌ای با احتکار با آبروی ملت بازی می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه منطق انقلاب اسلامی منطق قرآن کریم و سیدالشهدا است، افزود: دشمن به‌دنبال تغییر ذائقه ملت و مسؤولان است.

معروفی با بیان اینکه امروز دشمن هر کاری کند با او مذاکره نمی‌کنیم چراکه آنها می‌خواهند ما را ضایع و نابود کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌توان با دشمن گفت‌وگو و مذاکره کرد، برخی پاسخ سردار سلیمانی به «ترامپ» را سیاسی کردند حال آنکه دشمن با این اقدام سردار سلیمانی تحقیر شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با طرح این پرسش که در برابر دشمن و دنیای سیاسی غیرقابل اطمینان و غیرقابل پیش‌بینی چه باید کرد، گفت: امروز دشمن عملیات روانی انجام می‌دهد و به‌دنبال تصرف زمین نیست چرا که می‌داند با تصرف زمین باید هزینه بپردازد، از این رو راهبردش را تغییر داده و به‌دنبال تصرف ذهن ملت و ذائقه جامعه است.

وی اضافه کرد: دشمن به‌دنبال این است که شجاعت را از ما بگیرد و وقتی شجاعت از ملت ایران گرفته شود دیگر بازوان ما قدرت دفاع ندارد.

معروفی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال پایین کشیدن پرچم جمهوری اسلامی نیست، افزود: دشمن درصدد است محتوای اسلامی را از ما تهی کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: جمهوری اسلامی تنها ملتی است که از مسلمان اهل‌تسنن غزه حمایت می‌کند، این ملت است که گفتمان مبارزه اسلام محمدی با اسلام آمریکایی را دارد.

معروفی با بیان اینکه رویکرد ما رویکرد اسلام و منطق ما منطق سیدالشهدا(ع) است، تأکید کرد: مسوولان در این شرایط وظیفه سنگینی برعهده دارند و با اولویت‌بندی باید مسائل را دنبال کنند البته نخستین موضوعی که به‌عنوان یک راهبرد باید دنبال کنیم تقویت روحیه ملی است.

وی افزود: ملت ایران ۴۰ سال خدا را یاری کرده و دشمن متوجه این مهم شده و به دنبال این است که ایمان را بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه پایه اساسی و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) بود، اذعان کرد: در حالی که توکل به‌معنای باور دستور و سنت الهی است اما برخی سنت الهی را باور ندارند و در برابر دشمن می‌لرزند.

معروفی با بیان اینکه ملت ایران 40 سال خداوند را یاری کرده و امروز دشمن این مسأله را فهمیده و می‌خواهد ایمان را از ما بگیرد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در کنترل فضای مجازی بیان کرد: امروز دشمن ایمان را هدف قرار داده و به‌وسیله فضای مجازی به خانه‌ها آمده است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمن حفظ انسجام، وحدت و وفاق  ضرورت دارد، یادآور شد: دشمن‌شناسی بسیار مهم است و پایه بصیرت محسوب می‌شود البته در کنار دشمن‌شناسی باید به امام‌شناسی نیز توجه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها