خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج امام سجاد شهرستان گالیکش ؛
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش اردوی جهادی ۷ روز با هدف محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم و مستضعفین در روستای ترجنلی از توابع بخش لوه این شهرستان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش اردوی جهادی ۷ روز با هدف محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم و مستضعفین در روستای ترجنلی از توابع بخش لوه این شهرستان صورت گرفت.

علیرضا حجازی فرد فرمانده پایگاه و مسئول اردوی جهادی روستای ترجنلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج،اردوهای جهادی را نمونه بارزی از خودسازی و مدیریت جهادی از جمله کمک به سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی، ‌اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی و درکنار آن انجام فعالیت های فرهنگی جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی دانست.

حجازی فرد اظهار کرد: از جمله برنامه های انجام شده در این اردو کمک جهت بهسازی مسجد روستا،کمک به ساخت خانه محرومین،دیدار با خانواده شهداء و غبار روبی مزار شهداء،دیدار با خانواده متربیان،نشست های بصیرتی و پخش کلیپ های فرهنگی و مسابقات ورزشی نوجوانان صورت گرفته است.

خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج : جلال پاکنژاد
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها