خبرهای داغ:
اواخر مرداد و نیمه شهریور ماه برگزار می‌شود

قم میزبان ووشو انتخابی بانوان مهاجر / برگزاری جشنواره روز جهانی ووشو در قم

جشنواره روز جهانی ووشو و نخستین دوره مسابقات انتخابی ووشو بانوان مهاجر مقیم قم به میزبانی خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۵۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۴
قم میزبان ووشو انتخابی بانوان مهاجر / برگزاری جشنواره روز جهانی ووشو در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نخستین دوره مسابقات ووشو انتخابی ویژه مهاجرین در استان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به یک رقابت برون‌مرزی توسط هیأت ووشو استان قم و در روز‌های میانی شهریور ماه به میزبانی خانه ووشو قم به انجام می‌رسد.

هیأت ووشو قم در حالی این رقابت‌ها را میزبانی می‌کند که مسوولیت کمیته مهاجرین این هیأت ورزشی را محمد عمیدی بر عهده داره و حوزه بانوان آن با مدیریت خانم میرزایی فعال است، با توجه به فعالیت چشمگیر مهاجرین مقیم قم در رشته ووشو، رقابت‌های انتخابی ووشو مهاجرین در قم برنامه‌ریزی شده است.

این رقابت‌ها در روز‌های پانزدهم و شانزدهم شهریور ماه با حضور ووشوکاران هر دو بخش تالو و ساندا در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم در اوزان و فرم‌های مختلف برگزار خواهد شد.

این در حالی است که هیأت ووشو استان قم برای برگزاری نخستین جشنواره هنر‌های رزمی نیز برنامه‌ریزی کرده و این جشنواره همراه با قرعه‌کشی و اهدای جایزه به تماشاگران ویژه آن، روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه همزمان با روز عید سعید قربان در قم به انجام خواهد رسید.

شرکت کنندگان در این جشنواره شامل مربیان و قهرمانان بخش‌های دوئیلین، تالو و ساندا به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ووشو و عید سعید قربان در حضور علاقمندان و طرفداران این رشته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به اجرای نمایش هنر‌های زیبا و جذاب ووشو می‌پردازند.

خبر دیگر از ووشو قم به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری مسابقات لیگ استانی ووشو قم اختصاص دارد، رقابت‌هایی که کمیته مسابقات هیأت ووشو قم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی کرده و نخستین‌بار در بخش بانوان برگزار می‌شود.

به همین منظور از تمامی مربیان و ووشوکاران باشگاه‌های فعال در استان قم دعوت شده تا در صورت تمایل به شرکت و تشکیل تیم به منظور حضور در نخستین دوره لیگ ووشو قهرمانی بانوان استان قم، به منظور ثبت‌نام و هماهنگی حضور در این رقابت‌ها به هیأت ووشو قم در مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر مراجعه کنند.
ارسال نظرات