خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب یک آزمون همگانی است/ هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک آزمون برای همگان است و این اقدام دارای اهمیت زیادی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۸۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب یک آزمون همگانی است/ هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس شهر قم با اشاره به لزوم بصیرت افزایی در جامعه اظهار کرد: باید با داشتن بصیرت، دشمن را بشناسیم، بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک آزمون برای همگان است و این اقدام دارای اهمیت زیادی است.

وی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ نابرابر، کشورمان به صورت کامل مورد تحریم قرار گرفت، اما اکنون وضعیت ما به هیچ وجه همچون آن زمان نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در سال ۱۳۶۰ هزاران منافق علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه کردند و در زمان کوتاهی بسیاری از مدیران ارشد کشور توسط منافقین به شهادت رسیدند، در آن شرایط کشورمان روی پای خود ایستاد و توانست در برابر غرب و شرق در جنگ تحمیلی مقاومت کند.

لطفی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند، البته نظامی که متکی به مردم باشد، ساقط نمی‌شود و هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است و باید مردم در این زمینه مراقب باشند.

وی ادامه داد: امروز کسی نمی‌تواند که گرانی و تورم را در جامعه انکار کند، اما بخش زیادی از این گرانی روانی و به دلیل بی کفایتی برخی از مدیران است و مدیران در هر رده‌ای باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: ۱۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به دولت نامه نوشتند که دولت تیم اقتصادی خود را عوض کند، این در حالی است که خود نمایندگان به وزرا رای دادند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در زمینه عملکرد خود پاسخگو باشند.

لطفی اقتصاد مقاومتی را از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مورد توجه دولتمردان قرار نگرفت، بسیاری از مشکلات ناشی از ضعف مدیران کشور است، مدیرانی که مردم از طریق انتخابات، آنان را انتخاب کردند نباید در زمان انتخابات تحت تاثیر شعار‌ها قرار بگیریم و مشکلات را نباید نشانه ناکارآمدی نظام اسلامی بدانیم.

وی ادامه داد: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کنیم و شبهات را پاسخ بدهیم، باید باور داشته باشیم که بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای بالندگی مسیر انقلاب یک نیاز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشورمان کسانی هستند که انقلاب اسلامی و دوران پیش از انقلاب را درک نکردند، باید دستاورد‌های انقلاب را برای این قشر عظیم بیان کنیم.

لطفی در پایان با اشاره به ضرورت مبارزه با مفسدان اقتصادی خاطرنشان کرد: مفسدان باید محاکمه شوند و مورد مجازات قرار بگیرند و نباید تبعیضی در این زمینه صورت بگیرد.
ارسال نظرات