فرمانده سپاه تنگستان خبر داد:

مشارکت50 هنرمند تنگستانی در بازسازی واقعه غدیر تنگستان

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان از بازسازی واقعه غدیر خم در شهر آباد شهرستان تنگستان و با شرکت بیش از 50 هنرمند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۵۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

مشارکت50 هنرمند تنگستانی در بازسازی واقعه غدیر تنگستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در نشست هماهنگی بازسازی واقعه غدیر گفت: این برنامه فرهنگی به طور حتم اگر به بهترین شکل ممکن اجرا شود در معرفی تاریخ اسلام و تبیین زوایای مختلف واقعه غدیر برای آحاد مردم و بخصوص جوانان نقش تاثیر گذاری خواهد داشت.

وی افزود: وظیفه ماست تا در این برهه که دشمنان برای مخدوش کردن چهره اسلام تلاش های زیادی می کنند در ترویج فرهنگ علوی بیشتر بکوشیم.
فرمانده سپاه تنگستان گفت : مطمئن هستم هر گامی که برای اسلام و ترویج فرهنگ اسلامی بخصوص اشاعه فرهنگ علوی برمیداریم برکات آن چندین برابر به زندگی ما برمی گردد.
حیدری بیان داشت: عاشورا نتیجه نادیده گرفت غدیر بود و امروز باید این مهم برای همگان تبیین شود.

وی اظهار داشت: برای ششمین سال پیاپی واقعه تاریخی غدیر در شهرستان تنگستان بازسازی می شود و در این اقدام فرهنگی و معنوی هنرمندان شهرستان تنگستان با اخلاص و جدیت هر چه تمام تر نقش ایفا می کنند .

گفتنی است در سالهای گذشته شهر اهرم و روستاهای باغک جنوبی و بنه گز تنگستان میزبان هئیت اجرایی بازسازی واقعه غدیر بوده است و امثال این مهم در شهر آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان به انجام خواهد رسید .

ارسال نظرات