خبرهای داغ:

یادواره شهدای شهرک آزادگان شیروان برگزار شد

یادواره شهدای شهرک آزادگان شیروان با حضور فرمانده ناحیه شیروان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان در مسجد سیدالشهدا شهرک آزادگان شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۲۸۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یادواره شهدای شهرک آزادگان شیروان با حضور فرمانده ناحیه شیروان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و دیگر مسئولین شهرستان در مسجد سیدالشهدا شهرک آزادگان شیروان برگزار شد.

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه شیروان ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: عزت و امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد مدیون زحمات شهدا، ایثارگران و خون‌ دل خوردن‌های بسیاری است که خانواده‌های این عزیزان و خود آزادگان ما متحمل شده‌اند، پدران و مادرانی که سال‌ها چشم‌انتظار بودند و فرزند خود را ندیدند و از دنیا رفتند.

سید عابس حسینی مدیر کل بنیاد شهید خراسان شمالی گفت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است. شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری و از خودگذشتگی آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید را رقم زدند.

حسینی در ادامه افزود:  ویژگی اول در میدان های نبرد و در میان رزمندگان ما جبهه ها، اوج عبادت و عبودیت بود و تنها چیزی که در کشور ما در این نظام اسلامی ما در یاد شهداء باقی مانده همین یادواره های شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها