خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نهج‌البلاغه ویژه کارکنان زندان همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نهج‌البلاغه و نقش آن در تربیت مددجویان ویژه کارکنان زندان همدان با حضور بیش از170 نفر از کارکنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۵۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نهج‌البلاغه ویژه کارکنان زندان همدانحسن محمدیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به مشارکت گسترده کارکنان زندان همدان  در دوره آموزشی نهج البلاغه اظهار داشت: دوره آموزشی آشنایی با نهج‌البلاغه و نقش آن در تربیت مددجویان ویژه کارکنان زندان همدان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره بیش از170 نفر از کارکنان در مدت 24 ساعت با حضور در سالن اجتماعات زندان دوره مذکوررا طی کردند و به کارکنان حاضر در جلسه گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ابراز داشت: همچنین در راستای آموزش و یاددهی احکام و مبانی شرعی دین اسلام دوره‌های آموزش احکام ویژه سربازان وظیفه زندان همدان در سطوح 1 و 2 در مدت سه ماه گذشته برگزار شد.

وی یادآور شد: در دوره مذکور110نفر از پرسنل وظیفه با حضور در این کلاس‌ها با مسائل دینی و احکام شرعی دین مبین اسلام آشنا شدند.

محمدیاری عنوان کرد: آموزش احکام و مسائل دینی از اولویت‌های اداره فرهنگی زندان بوده و در روزهای دوشنبه هر هفته توسط حجت الاسلام زنگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات