خبرهای داغ:
حجت الاسلام اصلانی در یادواره شهدای شهرستان گمیشان :

ظرف مکان و زمان دنیا نتوانست شهدا را در خود جای دهد

حجت الاسلام اصلانی مسئول امور روحانیون سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدا شهرستان گمیشان ضمن تشکر از همه ی عزیزان و دست اندر کاران این جلسه و مسئولین و نهاد ها و خانواده های شهدا و ائمه ی جمعه و جماعات گفت: ، موضوعات مختلفی در رابطه با شهید و شهادت است و شهید مقام بسیار بالایی در پیشگاه خداوند دارد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۰۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

ظرف مکان و زمان دنیا نتوانست شهدا را در خود جای دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام اصلانی مسئول امور روحانیون سپاه نینوا گلستان در  یادواره شهدا شهرستان گمیشان ضمن تشکر از همه ی عزیزان و دست اندر کاران این جلسه و مسئولین و نهاد ها و خانواده های شهدا و ائمه ی جمعه و جماعات گفت: ، موضوعات مختلفی در رابطه با شهید و شهادت است و شهید مقام بسیار بالایی در پیشگاه خداوند دارد.

وی افزود: شهدا جانشان را از دست دادند تا حیات جاودانه به دست اورند ، آنها مظروف هایی بودند که در ظرف مکان و زمان دنیا نگنجیدند و این ظرف مکان و زمان دنیا نتوانست شهدا را در خود جای دهد لذا به فرمایش امام ره که فرمودند شهدا در یک فضای دیگر ، گسترده تر و جاودانه تر خدای متعال افرید و این شهدا را در ان جا سکنا داد.

اصلانی با بیان اینکه در مقام شهید الی ما شاالله می توان مطلب تصریح کرد: درباره ی مرام شهید مطلب بسیار زیاد است ، از ایمان ، تقوا ، جوانمردی ، خدمت گزاری به خانواده و پدر و اگر امروز عزتمندی ، مقتدری ، لزامات جهانی در برابر ما سر تعظیم فرود می اورد و آن شیطال اعظم مجبور می شود با نظام اسلامی ما سر میز مذاکره بشیند ، این برای آن شهدایی است که پیام عزت و اقتدار را برای ما جاودانه کردند. .

این مقام مسئول در ادامه در خصوص پیام شهید بیان داشت :  اگر ما نیز در این زمان خود را به عنوان وارثان خون میدانیم، وظیفه و تکلیف خود را در قبال این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که محصول تلاش همه انبیا و اولیا و علما عزیز است از آدم تا خاتم و تا هم اکنون همه در راستای تحقق این نظالم مقدس تلاش کردند. امام راحل در رابطه با بسیج جمله ای فرموندند که بسیج لشکر مخلص خداست و باید به این جمله بسیار توجه بکنید.

وی در پایان با اشاره به اینکه دفتر بسیج را همه ی مجاهدان عالم از اول تا اخر امضا کرده اند خاطرنشان کرد: مگر غیر این است که بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فرمان امام (ره) جانشین امام زمان شکل گرفت. انقلاب اسلامی محصول تلاش مستمر همه ی انبیا و اولیا در طول تاریخ بوده است و در زمان ما این توفیق را پیدا کرده ایم که این نظام مقدس را ببینیم و در این نظام مقدر حضور پیدا کنیم.

در پایان این یادواره نیز از جمعی از خانواده های محترم شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها