خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح کرد

نگاه به منابع انسانی باید سرمایه‌ای باشد نه هزینه‌ای

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: گاهی به منابع انسانی به عنوان هزینه نگاه می‌شود، ولی باید به منابع انسانی به عنوان سرمایه نگاه شود، وقتی اینگونه نگاه داشته باشیم سازمان می‌تواند رشد کند.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۲۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
نگاه به منابع انسانی باید سرمایه‌ای باشد نه هزینه‌ای
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن رضوی ظهر امروز در مراسم تقدیراز کارمندان نمونه استان قم، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در گذشته در حاشیه جلسه شورای اداری وقتی سازمان‌ها بررسی می‌شدند، کارمندان هم بررسی می‌شدند، ولی به شایستگی از آن‌ها تقدیر و تشکر نمی‌شد، ولی با پیشنهاد‌هایی که شده است قرار شد تا بصورت ویژه از این افراد تجلیل شود.

وی با بیان اینکه در ارزیابی دستگاه‌ها شاخص‌های عمومی و اختصاصی طبق بخش نامه‌ها بررسی شده است، اظهار کرد: در این ارزیابی‌ها سازمان‌ها و ادارات مستندات خود را ارسال کردند و با حضور دستگاه‌ها جمع بندی نهایی در شورای راهبردی انجام شد، در این ارزیابی ۵ دستگاه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و ۳ دستگاه که رشد داشته‌اند معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه منابع انسانی از جایگاه بالایی برخوردار هستند ادامه داد: ما وظیفه داریم به منابع انسانی توجه ویژه داشته باشیم، باید از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم. گاهی به آن‌ها به عنوان هزینه نگاه می‌شود، ولی باید به منابع انسانی به عنوان سرمایه نگاه شود، وقتی اینگونه نگاه داشته باشیم سازمان می‌تواند رشد کند.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: اگر به دستگاه‌ها بدون نیروی انسانی نگاه شود این نگاه اشتباه است، زیرا این نیروی انسانی است که باعث رشد یک سازمان می‌شود.
ارسال نظرات