خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

بازنشستگان گنجینه‌های تجربه هستند

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت:بازنشستگان گنجینه های تجربه ای هستند که باید برای پیشرفت جامعه از آنها و تجاربشان استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۵۳۹۲۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در نشست با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان کانون های بازنشستگی ادارات و بازنشستگان نمونه استان ، اظهار داشت: حضرت علی (ع) علم را از دو جنس می داند یکی علم از طریق آموزش و درس خواندن و دیگری علمی است که از تجربه آموخته می شود و بسیاری از بازنشستگان ما این دو علم را با هم دارند و به همین دلیل است که گنجینه های ارزشمندی برای کشور محسوب می شوند.

وی گفت: باید فضایی مهیا شود که بتوان از نیروهای بازنشسته در بخش های مختلف کشور جهت تولید و پیشرفت بهره برد چرا که آنها با تجاربی که دارند دارای توانایی های بسیاری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: روحانیون یکی از الگوهای مناسب برای سنین بالا و بازنشستگی محسوب می شوند که اکثر روحانیون بزرگ تا آخرین روزهای عمر خود مشغول کار و تدریس هستند که می توان به امام خمینی (ره) اشاره داشت که در سن ۸۰ سالگی حکومت اسلامی تشکیل دادند و تا اواخر عمر خود نزدیک به ۹۰ سالگی به اداره کشور می پرداختند.

ارسال نظرات