خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار بسیج:

مهمترین پیام رزمایش محمد رسول الله(ص) اتحاد و همدلی شیعه و سنی است/برای خدمت رسانی به برادران اهل سنت مان آماده ایم

سرگرد پاسدار عباس خسروی فرمانده سپاه شهرستان مراوه تپه در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: پس از رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله ص بسیجیان شهرستان در قالب گروه های جهادی وارد میدان جهاد شده و به روستاهای این شهرستان مرزی خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۰۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرگرد پاسدار عباس خسروی فرمانده سپاه شهرستان مراوه تپه در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: پس از رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله ص بسیجیان شهرستان در قالب گروه های جهادی وارد میدان جهاد شده و به روستاهای این شهرستان مرزی خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه این حرکت بسیجیان  چندین پیام را به همگان می رساند افزود: پیام اول این است که راه حل مشکلات اقتصادی همین اتکا به درون و اقتصاد مقاومتی می باشد ، دومین پیام همدلی درون ملت تقویت می شود که هر جا محروم ومظلومی دیدیم برای کمک به او شتاب کنیم و این فضیلت اخلاقی ازنکات برجسته ملت ایران است.

خسروی تصریح کرد: مهمترین هدفی که قابل توجه است و باید به آن اشاره کرد اینکه چقدر پاسداران و بسیجیان شیعه و سنی برای خدمت رسانی به محرومین شهرستان و خادمی روستاییان اهل سنت که برادران عزیزتر از جان ما هستند سراز پا نمی شناسند.

فرمانده سپاه شهرستان مراوه تپه یاداور شد: خدا میداند وقتی برادران محروم را میبینیم که در روستاهای این شهرستان مرزی زندگی میکنند و گاها امکانات اولیه زندگی را ندارند دل ما به درد می اید و البته که از خدای متعال میخواهیم که به ما برای خدمت رسانی قوت و توان مضاعفی عنایت فرماید.

وی در پایان به اقداماتی که توسط گروه های جهادی این شهرستان انجام خواهد گرفت پرداخت و اظهار داشت: فعالیت های گروههای جهادی ما با توجه به مشکلات و نیازمندی های شهرستان شامل کلاس های مشاوره ، آموزش خیاطی ، شیرینی پزی ، قالی بافی ترکمن ، ویزیت های رایگان ، کارگاه های مقابله با اسیب های اجتماعی مواد مخدر ، سمپاشی جایگاه های دام ، تعمیر خطوط انتقال اب شرب روستایی ، ترمیم اسیب های مساجد و دیوارکشی حوزه های علمیه بسته های حمایتی و غذایی و.... می باشد.

خبرنگار افتخاری بسیج شهرستان مرزی مراوه تپه صابر اردی

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها