خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه:

قدردانی از بسیجیان برای حضور حماسی و انقلابی در رزمایش

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی از دست اندركاران رزمايش نمايش اقتدار عاشورايي سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2 در شهرستان زيركوه قدرداني كرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۸۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

سرگرد پاسدار ابراهيم كريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی از دست اندركاران رزمايش نمايش اقتدار عاشورايي سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2 در شهرستان زيركوه قدرداني كرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان زيركوه با بيان اينكه همزمان با اجراي رزمايش اقتدار عاشورايي سپاهيان حضرت محمد رسوالله(ص)2، بار ديگر فضاي شهرستان زيركوه حال و هواي اوايل انقلاب را پیدا کرد،گفت: اين بار پيشكسوتان عرصه جهاد و شهادت در كنار نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور حماسي و پرشور خود حيرت همگان را برانگيختند.

كريمي در ادامه افزود: با توجه به ابلاغ سازماني اجراي اين رزمايش گوشه اي از ظرفيت بسيجيان شهرستان بود كه در قالب دو گردان اقتدار خود را به نمايش گذاشتند.

وی اظهار داشت: لذا با توجه به حضور پرشور و با بصيرت بسيجيان شهرستان در اين نمايش اقتدار بر خود لازم مي دانيم به عنوان خدمتگذار شما عزيزان از حضور يكايك بسيجيان هميشه درصحنه گردان هاي 400 و 401 و الزهرا(س) ، خانواده معظم شهداء ، ايثارگران، بسيجيان، علماي گرانقدر شيعه و سني، مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان خصوصاً فرماندهان و اعضاي گردان هاي الي بيت المقدس 400 و 401 و الزهراء شهرستان كه در برنامه ستون كشي در سطح شهرستان و راهپیمايي شبانه و برنامه هاي رزمي پيش بيني شده، حماسه زرين ديگري در شهرستان رقم زدند تقدير وتشكر نماييم.

وي  در پايان گفت: لازم مي دانم از تلاش هاي شبانه روزي فرماندهان محترم حوزه هاي مقاومت بسيج و ساير همكاران محترم در قرارگاه پنجم امام هادي(ع) تشكر نماييم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها