فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

یکپارچگی مردم مانع نفوذ دشمن/قدرت بازدارندگی از برکات دفاع مقدس

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالگرد جنگ تحمیلی، مهم ترین مولفه پیروزی ایران در جنگ را وحدت و یکپارچگی مردم عنوان و بیان کرد: اگر این وحدت و یکپارچگی باشد دشمن نه می تواند به کشورمان نفوذ کرده و نه ملت ایران را تحقیر کند.
کد خبر: ۹۰۵۸۳۵۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: دشمن در آغاز انقلاب با هدف براندازی انقلاب جنگ را بر کشورمان تحمیل کرد تا به تصور خودش مردم را از انقلاب پشیمان کند ولی مردم با ایستادگی و وحدت در برابرش ایستادند.

وی ادامه داد: در جنگ نه تنها انقلاب شکست نخورد بلکه تثبت و به دنیا صادر شد و با پیروزی انقلاب در دفاع مقدس صدام و سردمداران شکست خورده و به خاک مذلت افتادند.

سردار خرم با اشاره به برکات جنگ برای مردم و کشورمان، مهم ترین برکت را وحدت مردم و نیروهای مسلح و دستیابی به توان دفاعی و نظامی و رسیدن به خودکفایی با وجود فشارها و تهدیدها برشمرد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام در طول چهل سال گذشته، توان دفاعی کشور را از مهم ترین آن ها خواند و اظهارداشت: در این عرصه چنان به خودکفایی و قدرت بازدارندگی رسیده ایم که دشمن تهددهای نظامی خود را در لیست تهدیداتش به کشورمان در آخر قرار داده است.

سردار خرم تهدید امروز دشمنان را تحمیل جنگ اقتصادی برای ناامیدی مردم خواند و گفت: مردم در چنین شرایطی باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و رسانه ها هم باید ضمن بیان واقعیت ها به مردم امیدواری بدهند چراکه با صبر و ایستادگی از این مشکلات هم با موفقیت گذر خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار