نماینده ولی در فقیه در استان مرکزی:

اعتماد و توكل به خداوند رمز پيروزي هاي رزمندگان بود / به استقامت و پايداري چهل ساله انقلاب افتخار ميكنيم

آیت اله دری نجف آبادي گفت: با عزم و اراده در تمام صحنه ها ایستاده ایم و از کیان نظام و کشور با تمام وجود دفاع می کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسيج استان مركزي ؛ آیت اله دری نجف آبادی نماينده ولي فقيه در استان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت : ملت بزرگ ایران با  توکل به خدا و با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل تهدیدها تحریم ها و سختی ها ایستادگی می کنند و به دشمنان اسلام و منافقان کوردل نشان می دهند که با تمام وجود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: به رهبری و فرماندهی فرمانده کل قوا مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد و با گام برداشتن در مسیر ولایت فقیه و با عشق به خدا جهاد خواهیم کرد چرا که جهاد در این مسیر بهترین جهاد است.

امام جمعه شهرستان اراك توكل بر خداوند را رمز پيروزي دانست و گفت: با توکل و اعتماد به خدا ملت فداکار ،دلیر ، شجاع و عاشق امام حسین (ع) و اهل بیت(ع) هیچ گاه آسیبی نخواهند دید و رزمندگان دوران دفاع مقدس اين توكل و اعتماد به خداوند را باور داشتند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين اظهار داشت : تاریخ به هم پیوسته است و سنت های الهی بر تاریخ حاکم است و سرانجام حق پیروز خواهد شد چرا که باطل در هر جبهه ای که باشد نابود است .

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به حوادث سال 59 و دوران جنگ گفت: در جریان حملات صدام در مرزهای غرب کشور امام شب زنده دار، بیدار دل و آینده نگر فرمودند : اگر جنگ تحمیلی 20 سال هم به طول بیانجامد همچنان ایستادگی می کنیم و امروز پس از گذشت 38 سال از آن زمان به موفقیت ها و پیروزی های به دست آمده ، به خود می بالیم

وي همچنين پيروزيهاي انقلاب اسلامي را مرهون فداكاريهاي نيروهاي مسلح دانست و گفت : اقتدار و پیروزی هايي كه در طول چهل سال انقلاب بدست آمده را مرهون تلاش دستگاه های امنیتی ، نظامی ، انتظامی ، شورای امنیت ملي و خانواده هاي معظم شهدا ،جانبازان، ایثارگران و ملت بزرگ فهیم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به 12 محرم و سالروز دفن شهدای با عظمت کربلا و مصادف شدن آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنازه های مقدس شهدا با هدایت امام زین العابدین (ع)در چنین روزی به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات