خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرداد

دستان پر توان سپاه برای اجرای 110 هزار پروژه عمرانی در کشور/ساخت 300 هزارمتر مدرسه در مناطق محروم توسط سپاه

سردار حزنی از اجرای 110 هزار پروژه عمرانی توسط سپاه پاسداران با مشارکت دستگاههای مختلف در کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۰۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاء الدین حزنی پیش از ظهر امروزدرمراسم افتتاح 8 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه نینوا که در روستای لاملنگ گرگان برگزار شد اظهار کرد: محرومیت به عنوان یک وظیفه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست اما سپاه با توجه راهبرد تعریف شده خود که شامل مردم داری ، مردم یاری و مردم دوستی است به محرومیت زدایی در کشور ادامه خواهد داد.

وی درادامه اذعان کرد :110 هزار پروژه عمرانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه وسپاه های استانی با همکاری دستگاههای مختلف اجرایی در کشور انجام شد.

سردار حزنی ادامه داد :83 هزار پروژه غیرعمرانی و همچنین 1075 مدرسه با کمک خیرین و همچنین همه مسئولان در سراسر کشور با محوریت سپاه پاسداران احداث ومورد بازسازی قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران همچنین با اشاره به ساخت مدارس در سراسر کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت:در راستای محرومیت زدایی و ساخت مدارس در مناطق محروم کشور ،300 هزار متر مدرسه در مناطق محروم ایران اسلامی به همت سپاه ساخته خواهد شد وسپاه در کنار مردم و همه مسئولان ودستگاههای اجرایی کشور بدنبال آن است که عقب ماندگی های کشور را جبران کند.

گفتنی است مدرسه 3 کلاسه روستای لاملنگ گرگان که به همت بسیج سازندگی و سپاه شهرستان گرگان ساخته شده است با حضور سردار حزنی و سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها