فرماندهی مرکز پدافند هوایی اراک:

جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت هستند

فرماندهی مرکز پدافند هوایی اراک گفت: جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس با تعدادی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کردند.

سرهنگ محمد بهاروند فرماندهی مرکز پدافند هوایی اراک در این دیدارها با بیان اینکه در دروان دفاع مقدس همه اقشار مختلف مردمی در جبهه‌های نبرد حضور یافتند و پا به پای نیروهای نظامی و انتظامی از اسلام و انقلاب دفاع کردند، گفت: چه بسیار مادرانی که با پیروی از مکتب سیدالشهداء فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا باید الگو و اسوه مسئولان قرار بگیرند و همه بدانند که اگر امروز مسئولیتی را در این نظام بر عهده دارند به واسطه خون شهیدانی است که باید قدردانش باشند.

فرماندهی مرکز پدافند هوایی اراک تصریح کرد: برای حفظ نظام اسلامی بایستی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود چراکه حفاظت از آرمان و دستاوردهای شهدا ضامن بقای نظام است.

سرهنگ بهاروند با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت هستند، گفت: مسئولان وظیفه خود می دانند که با خانواده های شاهد و ایثارگر دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شوند و برای حل مشکلاتشان کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگوگیری از آنان در راه مسیر معنوی زندگی است که موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

گفتنی است فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده شهید میرجعفری(شهید پاسدار)، شهید محمد داودآبادی(شهید ناجا) و علی هرمزی بازنشسته ارتش، و آزاده جانباز مطیعی‌پور(سپاه پاسداران) دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات