فرمانده ناحیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۵۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در سومین روز از ماه مهر، دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهر برازجان، میزبان جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند.
این مراسم سراسر معنوی به همت کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برازجان در سالن اجتماعات دبیرستان فرزانگان برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاستند و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: انگیزه حضور مردم ما دینی، عقیدتی و ملی بود. دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.
سرهنگ نعمت الله غلامپور یادآور شد: مبادا یاد شهداء و خاطره جانفشانی‌ها و ایثار آنان در جامعه کم رنگ شود که ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهیدان و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دوران جنگ، بسیاری از دانش آموزان با اینکه به سن قانونی نرسیده بودند، اما به دلیل عشق و علاقه‌ای که به حضور در جبهه داشتند با دست کاری شناسنامه خود عازم جبهه می‌شدند تا در مدرسه عشق و ایثار، درس مردانگی و آزادگی بیاموزند.
مدیر آموزش و پرورش شهر برازجان نیز در ابتدای مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، آنان را مردان مردی توصیف کرد که تاریخ تاکنون به خود ندیده است.
لواسانی تاکید کرد: شهیدان، شیرین‌ترین گوهر داشته خود را، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اینکه ما و شما در آسایش و امنیت باشیم، جان ناقابل خود را نثار دین، نظام و رهبری نمودند.
در پایان لوح سپاسی از طرف کانون بسیج فرهنگیان، توسط فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) و مدیر آموزش و پرورش شهر برازجان، تقدیم مدیر دبیرستان فرزانگان گردید.
ارسال نظرات