خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوای گلستان:

شهدا از نفس ایستادند تا با عزت زندگی کنیم/ دشمن به دنبال حاکمیت اذهان است

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: شهدا بدون هیچ چشم داشتی از نفس ایستادند تا ملت ایران، امروز با عزت زندگی کند.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۳۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

سردار حسین معروفی در یادواره 32 شهید دهستان کنگور شهرستان کلاله با بیان اینکه شهدا بدون هیچ چشم داشتی از نفس ایستادند تا ملت ایران، امروز با عزت زندگی کند، گفت: قدرت بازدارندگی و اقتدار امروز کشورمرهون خون شهدا هست.

وی ادامه داد: پای گذاشتن بر روی نفس، گذشت از مال و مادیات(گذشت از زیبایی های دنیا)، گذشت از عزیزان، گذشت از آبروی و گذشت از جان از ویژگی های شهیدان است که در وجود خود نهادینه کرده بودند.

سردار معروفی تصریح کرد: باید علاوه بر عبرت و درس گرفتن از یادواره شهدا، راه شهیدان که پیروی از ولایت بود را سرلوحه خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: غفلت کنیم حادثه کربلا تکرار خواهد شد؛ دشمن، دیگر دشمن فرضی نیست وامریکا و همدستان آن جنگ با ملت و مردم ایران را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی بین مردم و ولایت فقیه افزود: این وحدت و همدلی باعث این شده تا به اقرار دشمن، دشمن برای جنگ با ایران از عملیات روانی استفاده کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: دشمن توانایی جنگ سخت با ایران را ندارد؛ ناگزیر به دنبال حاکمیت اذهان است تا بوسیله آن ملت را تسلیم خود کند.

سردار معروفی گفت: سابقه آمریکایی ها نشان می دهد که آنها نه قابل پیش بینی و نه قابل اعتماد هستند و علت اینکه آمریکا در مقابل ایران ایستاده است؛ بزرگی این انقلاب و نظام می باشد.

وی در پایان گفت: راه مقابله با عملیات روانی دشمن، ایمان عملی به ذات خداوند و توسل به ائمه، تقویت هویت ملی(شهادت طلبی)، وفاق و وحدت ملی، خدمت به ملت، به روز بودن و دشمن شناسی و امام شناسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها