خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان مینودشت :

روحیه جهادی دوران دفاع مقدس حلقه مفقوده مدیریت امروز کشور

فرمانده سپاه مینودشت با بیان اینکه دشمن با تحریف واقعیت‌ها به دنبال دوری جوانان از اصل انقلاب اسلامی است گفت: روحیه جهادی دوران دفاع مقدس حلقه مفقوده مدیریت امروز کشور است.
کد خبر: ۹۰۶۲۸۷۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج مینودشت، سرهنگ دوم پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در مراسم یادواره شهداء القجر با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گوشه گمشده در جامعه اسلامی کنونی و مدیریتی است، ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایرانی در برابر ارتش تا بن دندان مسلح بعثی سبب ایجاد این برگ زرین در تاریخ این امت و ملت شده است.

وی افزود: در این دوران شاهد بودیم که دو قدرت شرق و غرب به همراهی 36 کشور و حمایت همه جانبه از لحاظ انسانی، تکنولوژی و غیره به کمک صدام آمدند، اما از آنجایی که پیروزی همیشه برای جبهه حق است ملت ایران توانستند سربلند از آن خارج شوند.

مصطفی لو با اشاره به دسیسه‌های کنونی دشمنان گفت: امروز جزئیات برعکس به جوانان درحال انتقال است، هم‌اکنون در جنگ اقتصادی هستیم، قشر پایین جامعه به‌دنبال برطرف کردن مشکلات خود است، باید هوشیارتر از همیشه باشیم.

وی  بیان کرد : مولفه‌ها و مسائل معرفتی دفاع مقدس موضوعاتی هستند که می‌توانند ما را از این بحران بیرون ببرند، به شرطی که خوب تبیین شود و تصمیم جدی در این زمینه داشته باشیم و مثل دوران دفاع مقدس عمل کنیم، در دوران دفاع مقدس رشد و تعالی انسان و پرورش و تربیت انسان الهی با روحیه شهادت‌طلبی، ایثار، فداکاری، مبتکر، خلاق و با اعتماد به نفس بیشتر از دیگر مسائل مدنظر بود، نیروی انسانی نقش اساسی در پیروزی در برابر دشمن تا دندان مسلح را داشت.

فرمانده سپاه شهرستان مینودشت خاطر نشان کرد : یکی از عوامل پیروزی اتحاد، انسجام و تحکیم هویت ملی در دوران دفاع مقدس و حضور همه اقوام و مذاهب در جبهه بود، لازم است هم‌اکنون هم با این روحیات از مشکلات عبور کنیم، زیرا قرار نبود با انقلاب فاصله طبقاتی و دیگر مسائل ایجاد شود همه باید هرآن چه در توان دارند همانند دوران دفاع مقدس به پای کار بیایند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها