خبرهای داغ:

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلانغرب

مصادف با ایام هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گیلانغرب برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۲۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

 

 به گزارش خبرگزاری   بسیج ازگیلانغرب :در این مراسم پس از اجرای برنامه های ویژه امام جمعه شهرستان گیلانغرب  با اشاره به محقق شدن احساس امنیت در جامعه اظهار داشت : بی شک امروز بواسطه عملکرد بسیارخوب و تعامل مناسب همه اجزاء تامین امنیت درکشورمان هم احساس و هم امنیت پایدار و بسیار مطلوبی حاکم است.

حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت: این امنیت امروز ما نشانه صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ماست که مرهون ایثاردیروز فرزندان این آب وخاک است.

وی از امنیت و سلامتی به عنوان دو موهبت الهی یاد کرد و گفت: رسالت خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت وآرامش مثال زدنی بوده وتاکنون بسیار خوب به انجام رسیده است.

در این آیین که با حضور نیروهای مسلح سپاه و نیروی انتظامی و با حضور امام جمعه شهرستان،دادستان  نمایندگان سپاه، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستان گیلانغرب برگزار شد  امام جمعه گیلانغرب به وقایع سیاسی جاری جهان اشاره کرد.

وی گفت: در شرایط کنونی علی‌رغم تهدید و فشار های جنگ اقتصادی دشمن امنیت و عزت تمام معنا در جامعه و کشور ما  به همت نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برقرار است.

 در ادامه این مراسم از جمعی از کارکنان برتر نیروی انتظامی ،والدین شهید اسلامی نیا و یکی از فرماندهان بازنشستنه  این نیرو تجلیل شد .

ارسال نظرات