خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد

سردار قدسی سخنران ویژه اجلاسیه شهدای طبس

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی دبیر کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت : سخنران ویژه اجلاسیه کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس سردار احمد علی قدسی ،از فرماندهان جبهه مقاومت خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۹۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی دبیر کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: اجلاسیه کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس سه شنبه ۱۷ مهر ماه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ، همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شود.

فرحبخش افزود: سخنران ویژه اجلاسیه کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس سردار احمد علی قدسی از فرماندهان جبهه مقاومت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد : برای این برنامه مهمانان ویژه ای از استان های خراسان رضوی و جنوبی، مقامات کشوری و لشگری دعوت به عمل آمده است که در این مراسم حضور خواهند داشت.

دبیر کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت : علاوه بر اجلاسیه قرار است نمایش میدانی "به رسم شهیدان" در تاریخ های ۱۸ و ۱۹ مهر ماه سال جاری ، همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل قرارگاه قدس برگزار شود.

وی یاد آور شد : در حاشیه مراسم نمایش میدانی به رسم شهیدان ، نمایشگاه بزرگی به نام " روایت عشق ۳ " با موضوع دفاع مقدس توسط بسیجیان حوزه عمار، پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) روستای اصفهک برپا شده است که عموم علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه هم بازدید کنند.

فرحبخش افزود : برای برگزاری نمایش میدانی به رسم شهیدان سکوی بزرگی دائمی، با ظرفیت ۵ هزار نفر ساخته شده است که برای نمایش های میدانی آینده هم قابل استفاده خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد : برای برگزاری نمایش میدانی ، تماما از نیروهای هنرمند بسیجی خود شهرستان به کارگردانی حسین نظری استفاده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها