خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهیدان آبروی محله در گوجان

یادواره شهدای آبروی محله، به یاد شهیدان حسین و خلیل نادری با حضور پرشور مردم و مسئولین شهر گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای آبروی محله به یاد برادران شهید حسین و خلیل نادری در شهر گوجان برگزار شد.

 در این برنامه که با استقبال و حضور پرشور مردم شهر گوجان و مسئولان برگزار شد مردم محله نقش اصلی را در اجرای برنامه ایفا کردند که این امر خود بسیار قابل توجه بود.

حجت الاسلام رنجبر سخنران برنامه گفت: اینکه مردم یک محله اینگونه پایبند خون شهیدان باشند و برای آبروی محله خود سنگ تمام بگذارند واقعا جای تشکر و قدر دانی دارد .

وی افزود: امروزه تهاجم همه جانبه فرهنگی و نرم افزاری دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه و میان مردم به اوج خود رسیده است؛ ولی برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام، گامی در راستای مقابله با این تهاجم فرهنگی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه است.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در فضاهای عمومی می تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند، چون به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خود گذشتن آنهاست که امنیت و آرامش و امید به آینده در کشور برقرار می باشد.

وی تاکید کرد: با وجود فضا مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا زمینه ساز آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا و تداوم راه این عزیزان در دفاع از انقلاب و دستاورد های ارزشمندش می شود.

استاد و مدرس حوزه علمیه یادآور شد: برگزاری این مراسم معنوی در محلات شهری و مساجد و پایگاهای مقاومت بسیج باعث استحکام نظام اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان می شود.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه پر آشوب در معرض یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد؛ اما با این حال مردم ما پایبند به خون شهدا و ولی فقیه زمانشان هستند.

سخنران این مراسم معنوی تأکید کرد: اگر وصیت نامه های این شهدا را بخوانیم خواهیم دید که اولین سفارش این بزرگواران یاد خدا و دومین وصیت غالب این شهدا این است که مبادا ولی فقیه تنها بماند؛ زیرا اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها