خبرهای داغ:
آیت الله مکارم شیرازی:

حجت الاسلام شجاعى مجالس خود را با فضائل اهل بیت (ع) پرنور مى‌ساخت

یکی از مراجع تقلید گفت: حجت الاسلام شجاعى مجالس خود را با نام و فضائل و مقامات آن‌ها پرنور مى‌ساخت و به همین دلیل دوستان و علاقه‌مندان فراوانى داشت.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۲۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
حجت الاسلام شجاعى مجالس خود را با فضائل اهل بیت (ع) پرنور مى‌ساخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شجاعی، یکی از خطبای مخلص تهران را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت این مرجع تقلید به مناسبت درگذشت خطیب شهیر حجت الاسلام والمسلمین سید قاسم شجاعى آمده است: فقدان اسفناک خطیب فرزانه و توانا جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقاى حاج سید قاسم شجاعى (قدس سره) مایه نهایت تأسف گردید.

این خطیب با اخلاص در طول عمر پربرکت خود از فراز منبر به هدایت مردم مخصوصاً نسل جوان مى‌پرداخت و علاقه خاصى به مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) داشت و مجالس خود را با نام و فضائل و مقامات آن‌ها پرنور مى‌ساخت و به همین دلیل دوستان و علاقه‌مندان فراوانى داشت.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب این فقدان اسفناک را به همه علاقه‌مندان آن فقید سعید ومخصوصاً بیت محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم. امیدوارم روح پاک او با ارواح اجداد طاهرینش محشور گردد وخداوند او را در کنار موالیانش قرار دهد و به خانواده او صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.
ارسال نظرات